Galvenais cilindrs: SUZUKI SX4 / SX4 CLASSIC (EY, GY) 1.6 DDIS (RW 416D) (2007 - ...)


LPR Galvenais cilindrs, Sajūgs
2259
Taupīgs
  • Materiāls: Plastmasa
  • Vītnes izmērs: 12 x 9
  • Montāžas veids: Spraudkontakta savienojums
  • Bremžu sistēma: FTE
  • Virzuļa diametrs [mm]: 15.87
38,16 €
SAMKO Galvenais cilindrs, Sajūgs
F30143
Vidējs
  • Materiāls: Plastmasa
  • Vītnes izmērs: 12 x 9
  • Montāžas veids: Spraudkontakta savienojums
  • Bremžu sistēma: FTE
  • Virzuļa diametrs [mm]: 15.87
38,70 €
METELLI Galvenais cilindrs, Sajūgs
55-0102
Vidējs
40,20 €
NTY Galvenais cilindrs, Sajūgs
NSP-SU-003
Taupīgs
  • Materiāls: Plastmasa
  • Bremžu sistēma: FTE
  • Stiprināšanas urbumu skaits: 2
  • Diametrs [mm]: 15.9
  • Sērijas numurs: NSP-SU-003
41,84 €
VALEO Galvenais cilindrs, Sajūgs
810622
Premium
  • Tr. līdz. ražotāja valsts: Ungārija
  • Pārnesumkārbas veids: 5-pakāpju meh. pārnesumkārba
  • Izlaiduma gads no: 200707
  • Izlaiduma gads līdz: 201409
  • Masa [kg]: 0.23
  • Kreisās-/Labās puses kustībai paredzēts automobilis: Kreisās-/Labās puses stūres vadībai
42,13 €
TRW Galvenais cilindrs, Sajūgs
PNB604
Premium
42,22 €

Kas ir ķīla?

Daļa mūsu veikalā pārdodamo produktu tiek pārdoti tikai tādā gadījumā, ja, nopērkot jauno, atdodat mums veco rezerves daļu. Tas nepieciešams tām precēm, kas paredzētas otrreizējai pārstrādei. Tāpēc daļai preču ir klāt pazīme “ķīlas prece”.

Ķīlas atmaksa notiek, pamatojoties uz piegādātāja atbildi, pirms tam atmaksa veikta netiek. Aero Motors OÜ nav pilnvarots pats novērtēt ķīlas. Atbilde par ķīlas atlīdzību var kavēties līdz 4 nedēļām.

Vecā rezerves daļa jāatdod notīrīta un oriģinālajā iepakojuma. Atdotajai rezerves daļai jābūt piemērotai otrreizējai pārstrādei un pilnā komplektācijā, tā nedrīkst būt oksidējusies, metināta, nodilusi vai mehāniski bojāta, t.i. visām malām un stiprinājumiem jābūt veseliem. Atdotās preces tehniskajiem rādītājiem jābūt tādiem pašiem, kā ir nopirktajai precei.

Startera rotora vārpstas gals nedrīkst būt karsēts (zils), vārpstas iemavām jābūt veselām. Stūres stieņa zobrats nedrīkst būt bojāts vai ierūsējis. Ja stūres stienim ir nebojāts gumijas pārklājums, kā arī rūpnīcas uzliktās metāla spailes, tad nav vajadzīgs pārbaudīt zobrata stāvokli.

Ja rodas jautājumi, sazinieties ar mums - Pateicamies