Devējs/Zonde: SUZUKI SAMURAI Atvērta tipa visurgājējs (SJ_) 1.3 Visu riteņu piedziņa (SJ413) (1989 - 1992)


KAMOKA Lambda zonde
17004
Taupīgs
19,34 €
BOSCH Lambda zonde
0 258 986 501
Premium
  • Lambda zonde: Regulējošā zonde
  • Uzstādīšanas puse: pirms katalizatora
  • Vadu skaits: 1
  • Rekomendētais tehniskās apkopes intervāls [km]: 80000
  • Savienojumi/Spailes: ja nepieciešams, spraudkontaktu pielāgot
Cena no
28,92 €
Visas cenas
NGK Lambda zonde
1952
Premium
  • Tr. līdz. ražotāja valsts: Japāna
  • Lambda zonde: Regulējošā zonde
  • TECDOC-Dzinēja numurs: 3666
  • Vadu skaits: 4
  • Papildu artikuls/Papildu info 2: bez kontaktspraudņa
Cena no
34,65 €
Visas cenas
NTK Lambda zonde
1952
Premium
  • Tr. līdz. ražotāja valsts: Japāna
  • Lambda zonde: Regulējošā zonde
  • TECDOC-Dzinēja numurs: 3666
  • Vadu skaits: 4
  • Papildu artikuls/Papildu info 2: bez kontaktspraudņa
  • Sērija: Universal
40,80 €
VEMO Lambda zonde
V99-76-0001
Vidējs
  • Tr. līdz. ražotāja valsts: Japāna
  • Lambda zonde: Regulējošā zonde
  • TECDOC-Dzinēja numurs: 3666
  • Vadu skaits: 4
  • Izplūdes gāzu sistēma: aiz katalizatora
  • Garums [mm]: 350
▼ Rādīt vairāk opcijas (10)
45,19 €
NGK Lambda zonde
94615
Premium
58,67 €

Kas ir ķīla?

Daļa mūsu veikalā pārdodamo produktu tiek pārdoti tikai tādā gadījumā, ja, nopērkot jauno, atdodat mums veco rezerves daļu. Tas nepieciešams tām precēm, kas paredzētas otrreizējai pārstrādei. Tāpēc daļai preču ir klāt pazīme “ķīlas prece”.

Ķīlas atmaksa notiek, pamatojoties uz piegādātāja atbildi, pirms tam atmaksa veikta netiek. Aero Motors OÜ nav pilnvarots pats novērtēt ķīlas. Atbilde par ķīlas atlīdzību var kavēties līdz 4 nedēļām.

Vecā rezerves daļa jāatdod notīrīta un oriģinālajā iepakojuma. Atdotajai rezerves daļai jābūt piemērotai otrreizējai pārstrādei un pilnā komplektācijā, tā nedrīkst būt oksidējusies, metināta, nodilusi vai mehāniski bojāta, t.i. visām malām un stiprinājumiem jābūt veseliem. Atdotās preces tehniskajiem rādītājiem jābūt tādiem pašiem, kā ir nopirktajai precei.

Startera rotora vārpstas gals nedrīkst būt karsēts (zils), vārpstas iemavām jābūt veselām. Stūres stieņa zobrats nedrīkst būt bojāts vai ierūsējis. Ja stūres stienim ir nebojāts gumijas pārklājums, kā arī rūpnīcas uzliktās metāla spailes, tad nav vajadzīgs pārbaudīt zobrata stāvokli.

Ja rodas jautājumi, sazinieties ar mums - Pateicamies