Klīrensa regulēšana/Piekare-Hidraulika: SUZUKI SAMURAI Atvērta tipa visurgājējs (SJ_) 1.3 (SJ413) (1992 - 1998)


MONROE Amortizators
D7029
Premium
  • Uzstādīšanas puse: Priekšējais tilts
  • Piekares veids: Tr. līdzekļiem ar lāgu atsperojumu
  • Amortizatora veids: Gāzes spiediens
  • Amortizatora konstrukcija: Teleskopiskais amortizators
  • Amortizatora sistēma: Divu cauruļu
  • Amortizators-Stiprināšanas veids: apakšējā atvere
▼ Rādīt vairāk opcijas (11)
  • Tiek tirgots pāros
23,79 €
MONROE Amortizators
D7029S
Premium
  • Uzstādīšanas puse: Priekšējais tilts
  • Piekares veids: Tr. līdzekļiem ar lāgu atsperojumu
  • Amortizatora veids: Gāzes spiediens
  • Amortizatora konstrukcija: Teleskopiskais amortizators
  • Amortizatora sistēma: Divu cauruļu
  • Amortizators-Stiprināšanas veids: apakšējā atvere
▼ Rādīt vairāk opcijas (11)
38,56 €
MONROE Amortizators
D7014S
Premium
  • Piekares veids: Tr. līdzekļiem ar lāgu atsperojumu
  • Uzstādīšanas puse: Aizmugurējais tilts
  • Amortizatora veids: Gāzes spiediens
  • Amortizatora konstrukcija: Teleskopiskais amortizators
  • Amortizatora sistēma: Divu cauruļu
  • Amortizators-Stiprināšanas veids: apakšējā atvere
▼ Rādīt vairāk opcijas (11)
38,83 €

Kas ir ķīla?

Daļa mūsu veikalā pārdodamo produktu tiek pārdoti tikai tādā gadījumā, ja, nopērkot jauno, atdodat mums veco rezerves daļu. Tas nepieciešams tām precēm, kas paredzētas otrreizējai pārstrādei. Tāpēc daļai preču ir klāt pazīme “ķīlas prece”.

Ķīlas atmaksa notiek, pamatojoties uz piegādātāja atbildi, pirms tam atmaksa veikta netiek. Aero Motors OÜ nav pilnvarots pats novērtēt ķīlas. Atbilde par ķīlas atlīdzību var kavēties līdz 4 nedēļām.

Vecā rezerves daļa jāatdod notīrīta un oriģinālajā iepakojuma. Atdotajai rezerves daļai jābūt piemērotai otrreizējai pārstrādei un pilnā komplektācijā, tā nedrīkst būt oksidējusies, metināta, nodilusi vai mehāniski bojāta, t.i. visām malām un stiprinājumiem jābūt veseliem. Atdotās preces tehniskajiem rādītājiem jābūt tādiem pašiem, kā ir nopirktajai precei.

Startera rotora vārpstas gals nedrīkst būt karsēts (zils), vārpstas iemavām jābūt veselām. Stūres stieņa zobrats nedrīkst būt bojāts vai ierūsējis. Ja stūres stienim ir nebojāts gumijas pārklājums, kā arī rūpnīcas uzliktās metāla spailes, tad nav vajadzīgs pārbaudīt zobrata stāvokli.

Ja rodas jautājumi, sazinieties ar mums - Pateicamies