Amortizators: SUZUKI BALENO Universālis (EG) 1.6 i 16V 4x4 (SY416) (1996 - 2002)


OPTIMAL Amortizators
A-3579GL
Taupīgs
  • Amortizatora veids: Gāzes spiediens
  • Amortizatora sistēma: Divu cauruļu
  • Amortizators-Stiprināšanas veids: augšējā tapa
  • Virzuļa štoka diametrs [mm]: 20
  • Uzstādīšanas puse: Priekšējais tilts pa kreisi
  • Attālums starp stiprināšanas urbumiem [mm]: 57
▼ Rādīt vairāk opcijas (6)
27,99 €
Oyodo Amortizators
20A8001-OYO
Vidējs
▼ Rādīt vairāk opcijas (1)
33,17 €
Oyodo Amortizators
20A8000-OYO
Vidējs
36,25 €
MONROE Amortizators
G16240
Premium
▼ Rādīt vairāk opcijas (11)
47,14 €
MONROE Amortizators
G16241
Premium
▼ Rādīt vairāk opcijas (11)
47,14 €
KYB Amortizators
333312
Premium
▼ Rādīt vairāk opcijas (1)
Cena no
52,24 €
Visas cenas
KYB Amortizators
333313
Premium
▼ Rādīt vairāk opcijas (1)
Cena no
52,24 €
Visas cenas
KYB Amortizators
333215
Premium
▼ Rādīt vairāk opcijas (1)
Cena no
52,97 €
Visas cenas
KYB Amortizators
333216
Premium
▼ Rādīt vairāk opcijas (1)
Cena no
52,97 €
Visas cenas
MONROE Amortizators
G16238
Premium
▼ Rādīt vairāk opcijas (11)
57,74 €
MONROE Amortizators
G16239
Premium
▼ Rādīt vairāk opcijas (11)
57,74 €

Kas ir ķīla?

Daļa mūsu veikalā pārdodamo produktu tiek pārdoti tikai tādā gadījumā, ja, nopērkot jauno, atdodat mums veco rezerves daļu. Tas nepieciešams tām precēm, kas paredzētas otrreizējai pārstrādei. Tāpēc daļai preču ir klāt pazīme “ķīlas prece”.

Ķīlas atmaksa notiek, pamatojoties uz piegādātāja atbildi, pirms tam atmaksa veikta netiek. Aero Motors OÜ nav pilnvarots pats novērtēt ķīlas. Atbilde par ķīlas atlīdzību var kavēties līdz 4 nedēļām.

Vecā rezerves daļa jāatdod notīrīta un oriģinālajā iepakojuma. Atdotajai rezerves daļai jābūt piemērotai otrreizējai pārstrādei un pilnā komplektācijā, tā nedrīkst būt oksidējusies, metināta, nodilusi vai mehāniski bojāta, t.i. visām malām un stiprinājumiem jābūt veseliem. Atdotās preces tehniskajiem rādītājiem jābūt tādiem pašiem, kā ir nopirktajai precei.

Startera rotora vārpstas gals nedrīkst būt karsēts (zils), vārpstas iemavām jābūt veselām. Stūres stieņa zobrats nedrīkst būt bojāts vai ierūsējis. Ja stūres stienim ir nebojāts gumijas pārklājums, kā arī rūpnīcas uzliktās metāla spailes, tad nav vajadzīgs pārbaudīt zobrata stāvokli.

Ja rodas jautājumi, sazinieties ar mums - Pateicamies