Svira (Šķērs-, Garen-, Diagonālā-): SUZUKI ALTO III (EC) 0.8 (SB308, MA800) (1988 - 1993)


MERTZ Neatkarīgās balstiekārtas svira, Riteņa piekare
M-S0547
Vidējs
12,20 €
CTR Neatkarīgās balstiekārtas svira, Riteņa piekare
CQ0088
Taupīgs
Cena no
13,73 €
Visas cenas
CTR Neatkarīgās balstiekārtas svira, Riteņa piekare
CQS-6
Taupīgs
▼ Rādīt vairāk opcijas (2)
15,17 €
SKF Neatkarīgās balstiekārtas svira, Riteņa piekare
VKDS 820000 B
Premium
▼ Rādīt vairāk opcijas (3)
17,48 €
CORTECO Neatkarīgās balstiekārtas svira, Riteņa piekare
49399928
Premium
  • Stūres veids: Piekares šķērssvira
  • Uzstādīšanas puse: no abām pusēm
20,30 €
MONROE Neatkarīgās balstiekārtas svira, Riteņa piekare
L69500
Premium
▼ Rādīt vairāk opcijas (6)
24,53 €
MOOG Neatkarīgās balstiekārtas svira, Riteņa piekare
DE-TC-0125P
Vidējs
▼ Rādīt vairāk opcijas (3)
24,74 €
MOOG Neatkarīgās balstiekārtas svira, Riteņa piekare
DE-TC-0125
Vidējs
▼ Rādīt vairāk opcijas (3)
26,96 €
FEBEST Neatkarīgās balstiekārtas svira, Riteņa piekare
0724-WGR
Vidējs
  • Iepakojuma augstums [cm]: 7
  • Stūres veids: Piekares šķērssvira
  • Uzstādīšanas puse: Priekšējais tilts
  • Iepakojuma platums [cm]: 7.5
  • Iepakojuma garums [cm]: 32.5
  • Masa [kg]: 2.295
30,52 €

Kas ir ķīla?

Daļa mūsu veikalā pārdodamo produktu tiek pārdoti tikai tādā gadījumā, ja, nopērkot jauno, atdodat mums veco rezerves daļu. Tas nepieciešams tām precēm, kas paredzētas otrreizējai pārstrādei. Tāpēc daļai preču ir klāt pazīme “ķīlas prece”.

Ķīlas atmaksa notiek, pamatojoties uz piegādātāja atbildi, pirms tam atmaksa veikta netiek. Aero Motors OÜ nav pilnvarots pats novērtēt ķīlas. Atbilde par ķīlas atlīdzību var kavēties līdz 4 nedēļām.

Vecā rezerves daļa jāatdod notīrīta un oriģinālajā iepakojuma. Atdotajai rezerves daļai jābūt piemērotai otrreizējai pārstrādei un pilnā komplektācijā, tā nedrīkst būt oksidējusies, metināta, nodilusi vai mehāniski bojāta, t.i. visām malām un stiprinājumiem jābūt veseliem. Atdotās preces tehniskajiem rādītājiem jābūt tādiem pašiem, kā ir nopirktajai precei.

Startera rotora vārpstas gals nedrīkst būt karsēts (zils), vārpstas iemavām jābūt veselām. Stūres stieņa zobrats nedrīkst būt bojāts vai ierūsējis. Ja stūres stienim ir nebojāts gumijas pārklājums, kā arī rūpnīcas uzliktās metāla spailes, tad nav vajadzīgs pārbaudīt zobrata stāvokli.

Ja rodas jautājumi, sazinieties ar mums - Pateicamies