Centrālais izslēdzējmehānisms: RENAULT TRUCKS MAGNUM DXi 13 520.18 (2009 - ...)


RYMEC Centrālais izslēdzējmehānisms, Sajūgs
CSC6014530
Vidējs
  • Pārnesumkārbas tips: AT2412C,AT/ATO2512C
  • Materiāls: Metāls
  • Stiprināšanas urbumu skaits: 5
  • Papildu artikuls/Papildu info 2: ar devēju
273,96 €
KAWE Centrālais izslēdzējmehānisms, Sajūgs
9997
Vidējs
  • Pārnesumkārbas tips: ATO2512C
  • Pārnesumkārbas tips: AT2412C/AT2512C
  • TECDOC-Dzinēja numurs: 19084
  • Kopējais augstums [mm]: 122
  • Parametrs: ZHD
319,10 €
FEBI BILSTEIN Centrālais izslēdzējmehānisms, Sajūgs
107694
Vidējs
  • Masa [kg]: 6.53
  • OE-numuram: 22429963 S1
  • Stiprināšanas urbumu skaits: 3
  • Ievērot servisa informāciju:
450,10 €
VALEO Izspiedējgultnis
830117
Premium
  • Aprīkojuma kods: 150JP
  • Aprīkojuma kods: 25525/122FL/150JN
  • Masa [kg]: 7.54
  • Vada garums [mm]: 325
  • Materiāls: Metāls
542,59 €
SACHS Centrālais izslēdzējmehānisms, Sajūgs
6482 000 155
Premium
  • Pārnesumkārbas tips: ATO2512C
  • Pārnesumkārbas tips: AT2412C/AT2512C
  • TECDOC-Dzinēja numurs: 19084
  • Parametrs: PHIS-6/38
  • Sērija: ConAct
553,20 €
+ Apmaiņas fonda 121,00 €

Kas ir ķīla?

Daļa mūsu veikalā pārdodamo produktu tiek pārdoti tikai tādā gadījumā, ja, nopērkot jauno, atdodat mums veco rezerves daļu. Tas nepieciešams tām precēm, kas paredzētas otrreizējai pārstrādei. Tāpēc daļai preču ir klāt pazīme “ķīlas prece”.

Ķīlas atmaksa notiek, pamatojoties uz piegādātāja atbildi, pirms tam atmaksa veikta netiek. Aero Motors OÜ nav pilnvarots pats novērtēt ķīlas. Atbilde par ķīlas atlīdzību var kavēties līdz 4 nedēļām.

Vecā rezerves daļa jāatdod notīrīta un oriģinālajā iepakojuma. Atdotajai rezerves daļai jābūt piemērotai otrreizējai pārstrādei un pilnā komplektācijā, tā nedrīkst būt oksidējusies, metināta, nodilusi vai mehāniski bojāta, t.i. visām malām un stiprinājumiem jābūt veseliem. Atdotās preces tehniskajiem rādītājiem jābūt tādiem pašiem, kā ir nopirktajai precei.

Startera rotora vārpstas gals nedrīkst būt karsēts (zils), vārpstas iemavām jābūt veselām. Stūres stieņa zobrats nedrīkst būt bojāts vai ierūsējis. Ja stūres stienim ir nebojāts gumijas pārklājums, kā arī rūpnīcas uzliktās metāla spailes, tad nav vajadzīgs pārbaudīt zobrata stāvokli.

Ja rodas jautājumi, sazinieties ar mums - Pateicamies