Noliešanas skrūve: PORSCHE 911 Targa (997) 3.8 Carrera 4S (2006 - 2008)


ELRING Blīvgredzens, Eļļas noliešanas korķis
247.804
Premium
  • Biezums [mm]: 1.5
  • Forma: A-forma
  • Iekšējais diametrs [mm]: 18
  • Ārējais diametrs [mm]: 24
  • alternatīvais remkomplekts: 036.400
  • alternatīvais remkomplekts: 505.540
▼ Rādīt vairāk opcijas (2)
0,10 €
AJUSA Blīvgredzens, Eļļas noliešanas korķis
22008700
Vidējs
  • Biezums [mm]: 1.5
  • Iekšējais diametrs [mm]: 18
  • Ārējais diametrs [mm]: 24
0,16 €
VAICO Korķis, Eļļas vācele
V45-0153
Vidējs
  • Materiāls: Alumīnijs
  • Uzstādīšanas puse: Eļļas vācele
  • Masa [kg]: 0.016
  • nepieciešamais daudzums: 1
  • Vītnes izmērs: M18 x 1,5
  • Skrūves galvas-/Uzgriežņa profils: Iekšējais seškantis
▼ Rādīt vairāk opcijas (4)
4,02 €
SWAG Korķis, Eļļas vācele
33 10 2679
Vidējs
  • Materiāls: Alumīnijs
  • Skrūves galvas-/Uzgriežņa profils: Iekšējais seškantis
  • Papildu artikuls/Papildu info 2: ar blīvgredzenu
  • Skrūves garums zem galvas [mm]: 12
  • Garums [mm]: 16
  • Masa [kg]: 0.01
▼ Rādīt vairāk opcijas (4)
4,40 €
FA1 Blīvgredzens, Eļļas noliešanas korķis
580.870.100
Taupīgs
6,47 €

Kas ir ķīla?

Daļa mūsu veikalā pārdodamo produktu tiek pārdoti tikai tādā gadījumā, ja, nopērkot jauno, atdodat mums veco rezerves daļu. Tas nepieciešams tām precēm, kas paredzētas otrreizējai pārstrādei. Tāpēc daļai preču ir klāt pazīme “ķīlas prece”.

Ķīlas atmaksa notiek, pamatojoties uz piegādātāja atbildi, pirms tam atmaksa veikta netiek. Aero Motors OÜ nav pilnvarots pats novērtēt ķīlas. Atbilde par ķīlas atlīdzību var kavēties līdz 4 nedēļām.

Vecā rezerves daļa jāatdod notīrīta un oriģinālajā iepakojuma. Atdotajai rezerves daļai jābūt piemērotai otrreizējai pārstrādei un pilnā komplektācijā, tā nedrīkst būt oksidējusies, metināta, nodilusi vai mehāniski bojāta, t.i. visām malām un stiprinājumiem jābūt veseliem. Atdotās preces tehniskajiem rādītājiem jābūt tādiem pašiem, kā ir nopirktajai precei.

Startera rotora vārpstas gals nedrīkst būt karsēts (zils), vārpstas iemavām jābūt veselām. Stūres stieņa zobrats nedrīkst būt bojāts vai ierūsējis. Ja stūres stienim ir nebojāts gumijas pārklājums, kā arī rūpnīcas uzliktās metāla spailes, tad nav vajadzīgs pārbaudīt zobrata stāvokli.

Ja rodas jautājumi, sazinieties ar mums - Pateicamies