Galvenais cilindrs: PEUGEOT 308 II (LB_, LP_, LW_, LH_, L3_) 1.6 GTi (2015 - 2021)


LPR Galvenais cilindrs, Sajūgs
2631
Taupīgs
  • Kreisās-/Labās puses kustībai paredzēts automobilis: Labās puses stūres vadībai (stūre labajā pusē)
  • Virzuļa diametrs [mm]: 19
40,78 €
LPR Galvenais cilindrs, Sajūgs
2630
Taupīgs
  • Kreisās-/Labās puses kustībai paredzēts automobilis: Kreisāspuses stūres vadībai
  • organizācijas numuriem līdz: 15910
  • Izlaiduma gads līdz: 202005
  • Virzuļa diametrs [mm]: 19
59,08 €
VALEO Galvenais cilindrs, Sajūgs
804922
Premium
  • Pārnesumkārbas veids: 6-pakāpju meh. pārnesumkārba
  • Pārnesumkārbas tips: MCM/B
  • Dzinēja kods: EP6FDTR
  • Bloka atvienošana:
  • Tr. līdzekļa aprīkojums: transportlīdzekļiem ar elektrisko stāvbremzi
  • Tr. līdzekļa aprīkojums: transportlīdzekļiem bez elektriskās stāvbremzes
▼ Rādīt vairāk opcijas (1)
77,38 €
VALEO Galvenais cilindrs, Sajūgs
804917
Premium
  • Pārnesumkārbas veids: 6-pakāpju meh. pārnesumkārba
  • Pārnesumkārbas tips: MCM/B
  • Dzinēja kods: EP6FDTR
  • Kreisās-/Labās puses kustībai paredzēts automobilis: Kreisāspuses stūres vadībai
80,10 €
Visas cenas

Kas ir ķīla?

Daļa mūsu veikalā pārdodamo produktu tiek pārdoti tikai tādā gadījumā, ja, nopērkot jauno, atdodat mums veco rezerves daļu. Tas nepieciešams tām precēm, kas paredzētas otrreizējai pārstrādei. Tāpēc daļai preču ir klāt pazīme “ķīlas prece”.

Ķīlas atmaksa notiek, pamatojoties uz piegādātāja atbildi, pirms tam atmaksa veikta netiek. Aero Motors OÜ nav pilnvarots pats novērtēt ķīlas. Atbilde par ķīlas atlīdzību var kavēties līdz 4 nedēļām.

Vecā rezerves daļa jāatdod notīrīta un oriģinālajā iepakojuma. Atdotajai rezerves daļai jābūt piemērotai otrreizējai pārstrādei un pilnā komplektācijā, tā nedrīkst būt oksidējusies, metināta, nodilusi vai mehāniski bojāta, t.i. visām malām un stiprinājumiem jābūt veseliem. Atdotās preces tehniskajiem rādītājiem jābūt tādiem pašiem, kā ir nopirktajai precei.

Startera rotora vārpstas gals nedrīkst būt karsēts (zils), vārpstas iemavām jābūt veselām. Stūres stieņa zobrats nedrīkst būt bojāts vai ierūsējis. Ja stūres stienim ir nebojāts gumijas pārklājums, kā arī rūpnīcas uzliktās metāla spailes, tad nav vajadzīgs pārbaudīt zobrata stāvokli.

Ja rodas jautājumi, sazinieties ar mums - Pateicamies