Emulsijas caurules/ Sprauslas sastāvdaļas: MERCEDES-BENZ VITO Tourer (W447) 116 CDI (447.701, 447.703, 447.705) (2019 - ...)


FA1 Siltumizolācijas paplāksne, Iesmidzināšanas sistēma
642.695.100
Taupīgs
  • Izlaiduma gads no: 201905
  • Biezums [mm]: 1.6
  • Ārējais diametrs [mm]: 15
  • Iekšējais diametrs 1 [mm]: 7
  • Iekšējais diametrs 2 [mm]: 7.8
0,22 €
Visas cenas
FA1 Siltumizolācijas paplāksne, Iesmidzināšanas sistēma
642.695.010
Taupīgs
  • Izlaiduma gads no: 201905
  • Biezums [mm]: 1.6
  • Ārējais diametrs [mm]: 15
  • Iekšējais diametrs 1 [mm]: 7
  • Iekšējais diametrs 2 [mm]: 7.8
  • pēc izvēles:
0,30 €
Visas cenas
ELRING Blīvgredzens, Sprauslas korpuss
924.867
Premium
  • nepieciešamais daudzums: 4
  • Biezums [mm]: 1.6
  • Iekšējais diametrs [mm]: 7.1
  • Ārējais diametrs [mm]: 15
  • Materiāls: Varš
0,35 €
BOSCH Blīvgredzens, Sprauslas korpuss
1 987 972 086
Premium
  • Degvielas sagatavošana: Common Rail
  • Izlaiduma gads no: 201905
  • Degvielasveids: Dīzeļdegviela
0,88 €
METZGER Siltumizolācijas paplāksne, Iesmidzināšanas sistēma
0873000
Taupīgs
  • Biezums [mm]: 1.56
  • Forma: lokveida
  • Ārējais diametrs 1 [mm]: 15
  • Iekšējais diametrs 1 [mm]: 7.8
  • Sērija: OE-part GREENPARTS
7,16 €

Kas ir ķīla?

Daļa mūsu veikalā pārdodamo produktu tiek pārdoti tikai tādā gadījumā, ja, nopērkot jauno, atdodat mums veco rezerves daļu. Tas nepieciešams tām precēm, kas paredzētas otrreizējai pārstrādei. Tāpēc daļai preču ir klāt pazīme “ķīlas prece”.

Ķīlas atmaksa notiek, pamatojoties uz piegādātāja atbildi, pirms tam atmaksa veikta netiek. Aero Motors OÜ nav pilnvarots pats novērtēt ķīlas. Atbilde par ķīlas atlīdzību var kavēties līdz 4 nedēļām.

Vecā rezerves daļa jāatdod notīrīta un oriģinālajā iepakojuma. Atdotajai rezerves daļai jābūt piemērotai otrreizējai pārstrādei un pilnā komplektācijā, tā nedrīkst būt oksidējusies, metināta, nodilusi vai mehāniski bojāta, t.i. visām malām un stiprinājumiem jābūt veseliem. Atdotās preces tehniskajiem rādītājiem jābūt tādiem pašiem, kā ir nopirktajai precei.

Startera rotora vārpstas gals nedrīkst būt karsēts (zils), vārpstas iemavām jābūt veselām. Stūres stieņa zobrats nedrīkst būt bojāts vai ierūsējis. Ja stūres stienim ir nebojāts gumijas pārklājums, kā arī rūpnīcas uzliktās metāla spailes, tad nav vajadzīgs pārbaudīt zobrata stāvokli.

Ja rodas jautājumi, sazinieties ar mums - Pateicamies