Eļļas radiators: MERCEDES-BENZ VARIO Furgons (B667, B670, B668) 812 D (670.351, 670.352, 670.353) (1996 - 2010)


NTY Eļļas radiators, Motoreļļa
CCL-ME-040
Taupīgs
  • Sērijas numurs: CCL-ME-040
38,10 €
THERMOTEC Eļļas radiators, Motoreļļa
D4M003TT
Vidējs
38,66 €
KAMOKA Eļļas radiators, Motoreļļa
7730003
Taupīgs
  • Dzesēšanas sistēmas veids: ar ūdens dzesēšanu
  • Tīkla dziļums [mm]: 76
  • Tīkla garums [mm]: 132
  • Tīkla platums [mm]: 51
  • Materiāls: Alumīnijs
39,16 €
49,01 €
NISSENS Eļļas radiators, Motoreļļa
90582
Premium
  • Pārnesumkārbas veids: Mehāniskā-/uzstādāma automātiskā pārnesumkārba
  • Tr. līdzekļa aprīkojums: Tr. līdzekļiem ar/bez gaisa kondicioniera
  • Dzesēšanas sistēmas veids: ar ūdens dzesēšanu
  • Tīkla dziļums [mm]: 76
  • Papildus artikuls/Papildus informācija: bez eļļas filtra korpusa
  • Tīkla garums [mm]: 132
▼ Rādīt vairāk opcijas (2)
64,08 €
NRF Eļļas radiators, Motoreļļa
31181
Vidējs
  • Dzesēšanas sistēmas veids: ar ūdens dzesēšanu
  • Papildu artikuls/Papildu info 2: ar blīvgredzenu
  • Tīkla platums [mm]: 164
  • Tīkla dziļums [mm]: 72
  • Sērija: EASY FIT
  • Tīkla garums [mm]: 98
73,02 €

Kas ir ķīla?

Daļa mūsu veikalā pārdodamo produktu tiek pārdoti tikai tādā gadījumā, ja, nopērkot jauno, atdodat mums veco rezerves daļu. Tas nepieciešams tām precēm, kas paredzētas otrreizējai pārstrādei. Tāpēc daļai preču ir klāt pazīme “ķīlas prece”.

Ķīlas atmaksa notiek, pamatojoties uz piegādātāja atbildi, pirms tam atmaksa veikta netiek. Aero Motors OÜ nav pilnvarots pats novērtēt ķīlas. Atbilde par ķīlas atlīdzību var kavēties līdz 4 nedēļām.

Vecā rezerves daļa jāatdod notīrīta un oriģinālajā iepakojuma. Atdotajai rezerves daļai jābūt piemērotai otrreizējai pārstrādei un pilnā komplektācijā, tā nedrīkst būt oksidējusies, metināta, nodilusi vai mehāniski bojāta, t.i. visām malām un stiprinājumiem jābūt veseliem. Atdotās preces tehniskajiem rādītājiem jābūt tādiem pašiem, kā ir nopirktajai precei.

Startera rotora vārpstas gals nedrīkst būt karsēts (zils), vārpstas iemavām jābūt veselām. Stūres stieņa zobrats nedrīkst būt bojāts vai ierūsējis. Ja stūres stienim ir nebojāts gumijas pārklājums, kā arī rūpnīcas uzliktās metāla spailes, tad nav vajadzīgs pārbaudīt zobrata stāvokli.

Ja rodas jautājumi, sazinieties ar mums - Pateicamies