Cilindra galvas vāks/-blīve: MERCEDES-BENZ T1 Furgons (B602) 310 D 2.9 (1989 - 1996)


ENGITECH Blīve, Sprauslas korpuss
ENT250157/1
Vidējs
  • nepieciešamais daudzums: 5
  • Biezums [mm]: 2.65
  • Iekšējais diametrs [mm]: 7.6
  • Ārējais diametrs [mm]: 20.1
0,42 €
0,82 €
0,94 €
MEYLE Šļūtene, Motora galvas vāka ventilācija
014 001 0003
Vidējs
  • Gaisa padeves sistēma-Caurules/Vadi: no augšējās uz apakšējo iesūkšanas cauruli
  • Materiāls: ECO (epihlorhidrīna kaučuks)
  • Sērija: MEYLE-ORIGINAL: True to OE.
1,08 €
VAICO Šļūtene, Motora galvas vāka ventilācija
V30-1582
Vidējs
  • Gaisa padeves sistēma-Caurules/Vadi: no augšējās uz apakšējo iesūkšanas cauruli
  • Masa [kg]: 0.004
  • Uzstādīšanas puse: Motora karteris
Cena no
1,37 €
Visas cenas
2,42 €
2,52 €
BOSCH Blīvgredzens, Sprauslas korpuss
2 430 501 011
Premium
  • Izlaiduma gads līdz: 199506
  • Degvielasveids: Dīzeļdegviela
2,65 €
VAICO Šļūtene, Kartera ventilācija
V30-1884
Vidējs
Cena no
3,71 €
Visas cenas
BGA Blīve, Motora bloka galvas vāks
RC3375
Taupīgs
  • TECDOC-Dzinēja numurs: 2215
  • Garums [mm]: 590
6,35 €
Cena no
8,13 €
Visas cenas
8,13 €
AJUSA Blīve, Motora bloka galvas vāks
11033000
Vidējs
  • TECDOC-Dzinēja numurs: 2215
  • Garums [mm]: 590
  • Platums [mm]: 190
  • Masa [g]: 103
8,28 €

Kas ir ķīla?

Daļa mūsu veikalā pārdodamo produktu tiek pārdoti tikai tādā gadījumā, ja, nopērkot jauno, atdodat mums veco rezerves daļu. Tas nepieciešams tām precēm, kas paredzētas otrreizējai pārstrādei. Tāpēc daļai preču ir klāt pazīme “ķīlas prece”.

Ķīlas atmaksa notiek, pamatojoties uz piegādātāja atbildi, pirms tam atmaksa veikta netiek. Aero Motors OÜ nav pilnvarots pats novērtēt ķīlas. Atbilde par ķīlas atlīdzību var kavēties līdz 4 nedēļām.

Vecā rezerves daļa jāatdod notīrīta un oriģinālajā iepakojuma. Atdotajai rezerves daļai jābūt piemērotai otrreizējai pārstrādei un pilnā komplektācijā, tā nedrīkst būt oksidējusies, metināta, nodilusi vai mehāniski bojāta, t.i. visām malām un stiprinājumiem jābūt veseliem. Atdotās preces tehniskajiem rādītājiem jābūt tādiem pašiem, kā ir nopirktajai precei.

Startera rotora vārpstas gals nedrīkst būt karsēts (zils), vārpstas iemavām jābūt veselām. Stūres stieņa zobrats nedrīkst būt bojāts vai ierūsējis. Ja stūres stienim ir nebojāts gumijas pārklājums, kā arī rūpnīcas uzliktās metāla spailes, tad nav vajadzīgs pārbaudīt zobrata stāvokli.

Ja rodas jautājumi, sazinieties ar mums - Pateicamies