Aizdedzes sadalītājs/-atsevišķi komponenti: MERCEDES-BENZ S-CLASS (W116) 350 SE, SEL (116.028, 116.029) (1976 - 1980)


MAXGEAR Vārsts, Aktivētās ogles filtrs
58-0242
Taupīgs
  • TECDOC-Dzinēja numurs: 2169
  • Vārsta veids: Pārslēdzējvārsts
  • Spriegums [V]: 12
  • Ekspluatācijas režīms: elektro-pneimatisks
22,71 €
VEMO Aizdedzes sadalītāja vāciņš
V30-70-0008
Vidējs
  • Materiāls: PBT (Polibutilēntereftalāts)
  • Aizdedzes sadalītājs/-rotors: Savienojuma veids SAE
  • Masa [kg]: 0.3146
  • Sērija:
30,82 €
PIERBURG Izplūdes gāzu recirkul. sistēmas vārsts, izpl. gāzu vadība
7.21071.50.0
Premium
  • TECDOC-Dzinēja numurs: 2169
  • Vārsta veids: Pārslēdzējvārsts
  • Spriegums [V]: 12
  • Ekspluatācijas režīms: elektro-pneimatisks
32,92 €
BREMI Aizdedzes sadalītāja vāciņš
6012R
Vidējs
  • Ražotāja ierobežojums: System BOSCH
  • Pretestība [Ohm]: 1000
  • Augstsprieguma vads: Savienojuma veids M4
  • Aizdedzes sadalītājs/-rotors: ekranēts
  • Aizdedzes sadalītājs/-rotors: aizsargāts pret traucējumiem
  • Papildu artikuls/Papildu info 2: ar skrūvēm
50,67 €
BOSCH Aizdedzes sadalītāja vāciņš
0 290 004 500
Premium
  • Cilindru skaits: 8
158,78 €

Kas ir ķīla?

Daļa mūsu veikalā pārdodamo produktu tiek pārdoti tikai tādā gadījumā, ja, nopērkot jauno, atdodat mums veco rezerves daļu. Tas nepieciešams tām precēm, kas paredzētas otrreizējai pārstrādei. Tāpēc daļai preču ir klāt pazīme “ķīlas prece”.

Ķīlas atmaksa notiek, pamatojoties uz piegādātāja atbildi, pirms tam atmaksa veikta netiek. Aero Motors OÜ nav pilnvarots pats novērtēt ķīlas. Atbilde par ķīlas atlīdzību var kavēties līdz 4 nedēļām.

Vecā rezerves daļa jāatdod notīrīta un oriģinālajā iepakojuma. Atdotajai rezerves daļai jābūt piemērotai otrreizējai pārstrādei un pilnā komplektācijā, tā nedrīkst būt oksidējusies, metināta, nodilusi vai mehāniski bojāta, t.i. visām malām un stiprinājumiem jābūt veseliem. Atdotās preces tehniskajiem rādītājiem jābūt tādiem pašiem, kā ir nopirktajai precei.

Startera rotora vārpstas gals nedrīkst būt karsēts (zils), vārpstas iemavām jābūt veselām. Stūres stieņa zobrats nedrīkst būt bojāts vai ierūsējis. Ja stūres stienim ir nebojāts gumijas pārklājums, kā arī rūpnīcas uzliktās metāla spailes, tad nav vajadzīgs pārbaudīt zobrata stāvokli.

Ja rodas jautājumi, sazinieties ar mums - Pateicamies