Centrālais izslēdzējmehānisms: MERCEDES-BENZ E-CLASS T-Model (S212) E 350 CDI (212.225) (2009 - 2011)


KAMOKA Centrālais izslēdzējmehānisms, Sajūgs
CC001
Taupīgs
  • Sērija: KAMOKA
  • OE-numuram: 22501815
28,53 €
33,96 €
35,97 €
LPR Centrālais izslēdzējmehānisms, Sajūgs
3484
Taupīgs
  • Virzuļa diametrs [mm]: 36
  • Materiāls: Alumīnijs
36,23 €
JP GROUP Centrālais izslēdzējmehānisms, Sajūgs
1130301000
Vidējs
  • Materiāls: Alumīnijs
  • Urbums-Ø [mm]: 36
  • Sērija: JP GROUP
40,49 €
A.B.S. Centrālais izslēdzējmehānisms, Sajūgs
41249
Taupīgs
  • Virzuļa diametrs [mm]: 36
  • Materiāls: Alumīnijs
  • Stiprināšanas urbumu skaits: 2
  • Montāžas veids: ievietots
  • Masa [kg]: 0.65
42,70 €
WESTLAKE Centrālais izslēdzējmehānisms, Sajūgs
WCSC030
Taupīgs
  • Papildus artikuls/Papildus informācija: ar sajūga piespiedējdisku
  • Papildu artikuls/Papildu info 2: ar sajūga disku
  • Sērija: CSC
46,33 €
SAMKO Centrālais izslēdzējmehānisms, Sajūgs
M30286
Vidējs
  • Izlaiduma gads līdz: 201011
  • Virzuļa diametrs [mm]: 36
  • Materiāls: Alumīnijs
  • Vītnes izmērs: 12 x 9
72,44 €
SAMKO Centrālais izslēdzējmehānisms, Sajūgs
M30454
Vidējs
  • Virzuļa diametrs [mm]: 36
  • Materiāls: Alumīnijs
80,08 €

Kas ir ķīla?

Daļa mūsu veikalā pārdodamo produktu tiek pārdoti tikai tādā gadījumā, ja, nopērkot jauno, atdodat mums veco rezerves daļu. Tas nepieciešams tām precēm, kas paredzētas otrreizējai pārstrādei. Tāpēc daļai preču ir klāt pazīme “ķīlas prece”.

Ķīlas atmaksa notiek, pamatojoties uz piegādātāja atbildi, pirms tam atmaksa veikta netiek. Aero Motors OÜ nav pilnvarots pats novērtēt ķīlas. Atbilde par ķīlas atlīdzību var kavēties līdz 4 nedēļām.

Vecā rezerves daļa jāatdod notīrīta un oriģinālajā iepakojuma. Atdotajai rezerves daļai jābūt piemērotai otrreizējai pārstrādei un pilnā komplektācijā, tā nedrīkst būt oksidējusies, metināta, nodilusi vai mehāniski bojāta, t.i. visām malām un stiprinājumiem jābūt veseliem. Atdotās preces tehniskajiem rādītājiem jābūt tādiem pašiem, kā ir nopirktajai precei.

Startera rotora vārpstas gals nedrīkst būt karsēts (zils), vārpstas iemavām jābūt veselām. Stūres stieņa zobrats nedrīkst būt bojāts vai ierūsējis. Ja stūres stienim ir nebojāts gumijas pārklājums, kā arī rūpnīcas uzliktās metāla spailes, tad nav vajadzīgs pārbaudīt zobrata stāvokli.

Ja rodas jautājumi, sazinieties ar mums - Pateicamies