Regulators: LADA TOSCANA (2107) 1300 (1985 - 2012)

Katalogs  ► LADA  ► TOSCANA (2107)  ► 1300  ► Elektroiekārta  ► Regulators 

AS-PL Ģeneratora sprieguma regulators
ARE9008
Vidējs
  • Spriegums [V]: 12
  • Sērija: Brand new | AS-PL | Alternator regulators
4,03 €
MOBILETRON Ģeneratora sprieguma regulators
VR-IK149
Vidējs
  • Ražotāja ierobežojums: Iskra
  • Uzlādes spriegums [V]: 14.2
  • Darba spriegums [V]: 14
  • Versija: A-Circuit
  • Versija: Inactive Lamp
  • Spriegums [V]: 12
5,34 €
HC-Cargo Ģeneratora sprieguma regulators
130676
Vidējs
  • Spriegums [V]: 14
  • Uzlādes spriegums [V]: 14.7
5,52 €
HITACHI Ģeneratora sprieguma regulators
130511
Premium
  • Garantija: 5 gadu garantija
  • elektr. regulators:
  • Sērija: Hueco
  • Spriegums [V]: 14
  • Ražotāja ierobežojums: OE BOSCH
10,62 €
HELLA Ģeneratora sprieguma regulators
5DR 004 242-031
Premium
  • Ražotāja ierobežojums: Bosch
  • Darba spriegums [V]: 14.5
13,02 €
HITACHI Ģeneratora sprieguma regulators
130510
Premium
  • Garantija: 5 gadu garantija
  • Ražotāja ierobežojums: OE ISKRA
  • elektr. regulators:
  • Sērija: Hueco
  • Spriegums [V]: 14
13,77 €

Kas ir ķīla?

Daļa mūsu veikalā pārdodamo produktu tiek pārdoti tikai tādā gadījumā, ja, nopērkot jauno, atdodat mums veco rezerves daļu. Tas nepieciešams tām precēm, kas paredzētas otrreizējai pārstrādei. Tāpēc daļai preču ir klāt pazīme “ķīlas prece”.

Ķīlas atmaksa notiek, pamatojoties uz piegādātāja atbildi, pirms tam atmaksa veikta netiek. Aero Motors OÜ nav pilnvarots pats novērtēt ķīlas. Atbilde par ķīlas atlīdzību var kavēties līdz 4 nedēļām.

Vecā rezerves daļa jāatdod notīrīta un oriģinālajā iepakojuma. Atdotajai rezerves daļai jābūt piemērotai otrreizējai pārstrādei un pilnā komplektācijā, tā nedrīkst būt oksidējusies, metināta, nodilusi vai mehāniski bojāta, t.i. visām malām un stiprinājumiem jābūt veseliem. Atdotās preces tehniskajiem rādītājiem jābūt tādiem pašiem, kā ir nopirktajai precei.

Startera rotora vārpstas gals nedrīkst būt karsēts (zils), vārpstas iemavām jābūt veselām. Stūres stieņa zobrats nedrīkst būt bojāts vai ierūsējis. Ja stūres stienim ir nebojāts gumijas pārklājums, kā arī rūpnīcas uzliktās metāla spailes, tad nav vajadzīgs pārbaudīt zobrata stāvokli.

Ja rodas jautājumi, sazinieties ar mums - Pateicamies