Aizdedzes sadalītājs/-atsevišķi komponenti: LADA NIVA Slēgta tipa visurgājējs (2121, 2131) 1600 (1976 - 1993)


BorgWarner (BERU) Drošības vāciņš, Augstspr. vada uzgalis
G4P7
Premium
  • vadam-Ø [mm]: 7
  • Garums [mm]: 30
  • Materiāls: PVC
  • Iekšējais diametrs [mm]: 11
0,99 €
1,42 €
Visas cenas
BOSCH Kondensators, Aizdedzes sistēma
1 237 330 809
Premium
  • TECDOC-Dzinēja numurs: 39424
  • Izlaiduma gads no: 197801
3,34 €
BOSCH Kontaktgrupa, Aizdedzes sadalītājs
1 237 013 804
Premium
  • TECDOC-Dzinēja numurs: 39424
  • Izlaiduma gads no: 197801
3,51 €
FACET Aizdedzes sadalītāja rotors
3.8714RS
Vidējs
  • Dzinēja kods: BA3 2121
  • Pretestība-Rotors [Ohm]: 5000
4,79 €
EPS Aizdedzes sadalītāja vāciņš
1.347.025
Vidējs
  • Dzinēja kods: BA3 2121
  • Versija: U.D.S.S.R.
  • Sērija: Made in Italy - OE Equivalent
7,45 €
VEMO Aizdedzes sadalītāja rotors
V24-70-0024
Vidējs
  • Dzinēja kods: 2121
  • Izlaiduma gads no: 197901
  • Izlaiduma gads līdz: 198509
  • Masa [kg]: 0.04684
  • Sērija:
7,70 €
FACET Aizdedzes sadalītāja vāciņš
2.8625
Vidējs
  • Dzinēja kods: BA3 2121
  • Versija: U.D.S.S.R.
  • Sērija: Made in Italy - OE Equivalent
8,66 €

Kas ir ķīla?

Daļa mūsu veikalā pārdodamo produktu tiek pārdoti tikai tādā gadījumā, ja, nopērkot jauno, atdodat mums veco rezerves daļu. Tas nepieciešams tām precēm, kas paredzētas otrreizējai pārstrādei. Tāpēc daļai preču ir klāt pazīme “ķīlas prece”.

Ķīlas atmaksa notiek, pamatojoties uz piegādātāja atbildi, pirms tam atmaksa veikta netiek. Aero Motors OÜ nav pilnvarots pats novērtēt ķīlas. Atbilde par ķīlas atlīdzību var kavēties līdz 4 nedēļām.

Vecā rezerves daļa jāatdod notīrīta un oriģinālajā iepakojuma. Atdotajai rezerves daļai jābūt piemērotai otrreizējai pārstrādei un pilnā komplektācijā, tā nedrīkst būt oksidējusies, metināta, nodilusi vai mehāniski bojāta, t.i. visām malām un stiprinājumiem jābūt veseliem. Atdotās preces tehniskajiem rādītājiem jābūt tādiem pašiem, kā ir nopirktajai precei.

Startera rotora vārpstas gals nedrīkst būt karsēts (zils), vārpstas iemavām jābūt veselām. Stūres stieņa zobrats nedrīkst būt bojāts vai ierūsējis. Ja stūres stienim ir nebojāts gumijas pārklājums, kā arī rūpnīcas uzliktās metāla spailes, tad nav vajadzīgs pārbaudīt zobrata stāvokli.

Ja rodas jautājumi, sazinieties ar mums - Pateicamies