Eļļas vāceles blīve: IVECO EUROTECH MH 190 E 30, 190 E 30 /P (2000 - ...)


ELRING Blīvgredzens, Eļļas noliešanas korķis
128.503
Premium
  • Biezums [mm]: 1.5
  • Forma: A-forma
  • Ārējais diametrs [mm]: 27
  • DIN/ISO: 7603
  • alternatīvais remkomplekts: 017.736
  • alternatīvais remkomplekts: 036.400
▼ Rādīt vairāk opcijas (4)
0,10 €
FA1 Blīvgredzens, Eļļas noliešanas korķis
846.760.100
Taupīgs
  • Biezums [mm]: 1.5
  • Forma: A-forma
  • Ārējais diametrs [mm]: 27
  • Materiāls: Varš
  • Iekšējais diametrs [mm]: 22
0,88 €
FA1 Blīvgredzens, Eļļas noliešanas korķis
067.810-U-25
Taupīgs
  • Biezums [mm]: 1.5
  • Forma: A-forma
  • Ārējais diametrs [mm]: 27
  • Daudzums: 25
1,50 €
FA1 Blīvgredzens, Eļļas noliešanas korķis
846.760-U-25
Taupīgs
  • Biezums [mm]: 1.5
  • Forma: A-forma
  • Ārējais diametrs [mm]: 27
  • Daudzums: 25
  • Materiāls: Varš
4,20 €
VICTOR REINZ Blīve, Eļļas vācele
71-33969-00
Vidējs
  • TECDOC-Dzinēja numurs: 10830
30,30 €
31,51 €
31,93 €
FEBI BILSTEIN Blīve, Eļļas vācele
102529
Vidējs
  • Biezums [mm]: 30
  • Garums [mm]: 800
  • Platums [mm]: 250
  • Materiāls: Gumija
  • Masa [kg]: 0.93
33,86 €

Kas ir ķīla?

Daļa mūsu veikalā pārdodamo produktu tiek pārdoti tikai tādā gadījumā, ja, nopērkot jauno, atdodat mums veco rezerves daļu. Tas nepieciešams tām precēm, kas paredzētas otrreizējai pārstrādei. Tāpēc daļai preču ir klāt pazīme “ķīlas prece”.

Ķīlas atmaksa notiek, pamatojoties uz piegādātāja atbildi, pirms tam atmaksa veikta netiek. Aero Motors OÜ nav pilnvarots pats novērtēt ķīlas. Atbilde par ķīlas atlīdzību var kavēties līdz 4 nedēļām.

Vecā rezerves daļa jāatdod notīrīta un oriģinālajā iepakojuma. Atdotajai rezerves daļai jābūt piemērotai otrreizējai pārstrādei un pilnā komplektācijā, tā nedrīkst būt oksidējusies, metināta, nodilusi vai mehāniski bojāta, t.i. visām malām un stiprinājumiem jābūt veseliem. Atdotās preces tehniskajiem rādītājiem jābūt tādiem pašiem, kā ir nopirktajai precei.

Startera rotora vārpstas gals nedrīkst būt karsēts (zils), vārpstas iemavām jābūt veselām. Stūres stieņa zobrats nedrīkst būt bojāts vai ierūsējis. Ja stūres stienim ir nebojāts gumijas pārklājums, kā arī rūpnīcas uzliktās metāla spailes, tad nav vajadzīgs pārbaudīt zobrata stāvokli.

Ja rodas jautājumi, sazinieties ar mums - Pateicamies