Klīrensa regulēšana/Piekare-Hidraulika: IVECO EUROCARGO IV 100E.22P (2013 - ...)


FEBI BILSTEIN Amortizators
20288
Vidējs
  • Amortizatora veids: Eļļas spiediens
  • Amortizatora konstrukcija: Teleskopiskais amortizators
  • Amortizators-Stiprināšanas veids: apakšējā atvere
  • Amortizators-Stiprināšanas veids: augšējā atvere
  • Uzstādīšanas puse: Priekšējais tilts
  • Maksimālais garums [mm]: 660
▼ Rādīt vairāk opcijas (6)
32,04 €
MONROE Amortizators
V2137
Premium
  • Uzstādīšanas puse: Priekšējais tilts
  • Ass: 1. priekš. tilts
  • Atsperes forma: Paraboliskā atspere
  • Amortizatora veids: Eļļas spiediens
  • Amortizatora konstrukcija: Teleskopiskais amortizators
  • Amortizatora sistēma: Divu cauruļu
▼ Rādīt vairāk opcijas (11)
54,04 €
FEBI BILSTEIN Amortizators
20606
Vidējs
  • Amortizatora veids: Eļļas spiediens
  • Amortizatora konstrukcija: Teleskopiskais amortizators
  • Amortizators-Stiprināšanas veids: apakšējā atvere
  • Amortizators-Stiprināšanas veids: augšējā atvere
  • Stiprināšanas punktu diametrs [mm]: 16
  • Uzstādīšanas puse: Aizmugurējais tilts
▼ Rādīt vairāk opcijas (5)
60,77 €

Kas ir ķīla?

Daļa mūsu veikalā pārdodamo produktu tiek pārdoti tikai tādā gadījumā, ja, nopērkot jauno, atdodat mums veco rezerves daļu. Tas nepieciešams tām precēm, kas paredzētas otrreizējai pārstrādei. Tāpēc daļai preču ir klāt pazīme “ķīlas prece”.

Ķīlas atmaksa notiek, pamatojoties uz piegādātāja atbildi, pirms tam atmaksa veikta netiek. Aero Motors OÜ nav pilnvarots pats novērtēt ķīlas. Atbilde par ķīlas atlīdzību var kavēties līdz 4 nedēļām.

Vecā rezerves daļa jāatdod notīrīta un oriģinālajā iepakojuma. Atdotajai rezerves daļai jābūt piemērotai otrreizējai pārstrādei un pilnā komplektācijā, tā nedrīkst būt oksidējusies, metināta, nodilusi vai mehāniski bojāta, t.i. visām malām un stiprinājumiem jābūt veseliem. Atdotās preces tehniskajiem rādītājiem jābūt tādiem pašiem, kā ir nopirktajai precei.

Startera rotora vārpstas gals nedrīkst būt karsēts (zils), vārpstas iemavām jābūt veselām. Stūres stieņa zobrats nedrīkst būt bojāts vai ierūsējis. Ja stūres stienim ir nebojāts gumijas pārklājums, kā arī rūpnīcas uzliktās metāla spailes, tad nav vajadzīgs pārbaudīt zobrata stāvokli.

Ja rodas jautājumi, sazinieties ar mums - Pateicamies