Lāgu atsperojums: ISUZU D-MAX I (TFR, TFS) 3.0 DiTD (TFR85_) (2007 - 2012)


FEBEST Bukse, Lāgu atspere
TAB-119
Vidējs
  • Modeļa gads no: 2009
  • Modeļa gads līdz: 2011
  • Uzstādīšanas puse: Aizmugurējais tilts
  • Iepakojuma platums [cm]: 4.5
  • Iepakojuma augstums [cm]: 4.5
  • Masa [kg]: 0.246
▼ Rādīt vairāk opcijas (1)
4,21 €
NTY Bukse, Lāgu atspere
ZTT-NS-052A
Taupīgs
  • Uzstādīšanas puse: aizmugurē
  • Sērijas numurs: ZTT-NS-052A
4,26 €
BLUE PRINT Bukse, Lāgu atspere
ADZ98008
Vidējs
  • TECDOC-Dzinēja numurs: 19386
  • Biezums [mm]: 69
  • Materiāls: Gumija/ Metāls
  • Iekšējais diametrs [mm]: 15
  • Ārējais diametrs [mm]: 41
  • Masa [kg]: 0.234
6,64 €
FEBI BILSTEIN Bukse, Lāgu atspere
43299
Vidējs
  • TECDOC-Dzinēja numurs: 19386
  • Biezums [mm]: 69
  • Masa [kg]: 0.24
  • Materiāls: Gumija/ Metāls
  • Iekšējais diametrs [mm]: 15
  • Ārējais diametrs [mm]: 41
Cena no
7,03 €
Visas cenas
CS Germany Lāgu atsperes lokšņu komplekts
10.840.230.00
Vidējs
  • Uzstādīšanas puse: Aizmugurējais tilts
  • Spec. nozīmes tr. līdz.: ne treileriem
  • Platums [mm]: 60
  • Atsperes forma: Lokšņu atspere
  • Atsperes lokšņu skaits: 4+1
  • Garums1/Garums2 [mm]: 600 / 600
▼ Rādīt vairāk opcijas (1)
149,74 €

Kas ir ķīla?

Daļa mūsu veikalā pārdodamo produktu tiek pārdoti tikai tādā gadījumā, ja, nopērkot jauno, atdodat mums veco rezerves daļu. Tas nepieciešams tām precēm, kas paredzētas otrreizējai pārstrādei. Tāpēc daļai preču ir klāt pazīme “ķīlas prece”.

Ķīlas atmaksa notiek, pamatojoties uz piegādātāja atbildi, pirms tam atmaksa veikta netiek. Aero Motors OÜ nav pilnvarots pats novērtēt ķīlas. Atbilde par ķīlas atlīdzību var kavēties līdz 4 nedēļām.

Vecā rezerves daļa jāatdod notīrīta un oriģinālajā iepakojuma. Atdotajai rezerves daļai jābūt piemērotai otrreizējai pārstrādei un pilnā komplektācijā, tā nedrīkst būt oksidējusies, metināta, nodilusi vai mehāniski bojāta, t.i. visām malām un stiprinājumiem jābūt veseliem. Atdotās preces tehniskajiem rādītājiem jābūt tādiem pašiem, kā ir nopirktajai precei.

Startera rotora vārpstas gals nedrīkst būt karsēts (zils), vārpstas iemavām jābūt veselām. Stūres stieņa zobrats nedrīkst būt bojāts vai ierūsējis. Ja stūres stienim ir nebojāts gumijas pārklājums, kā arī rūpnīcas uzliktās metāla spailes, tad nav vajadzīgs pārbaudīt zobrata stāvokli.

Ja rodas jautājumi, sazinieties ar mums - Pateicamies