Svira (Šķērs-, Garen-, Diagonālā-): ISUZU D-MAX I (TFR, TFS) 2.5 DiTD (TFR86_, TFR54_) (2002 - 2012)


JAPANPARTS Neatkarīgās balstiekārtas svira, Riteņa piekare
BS-904R
Taupīgs
  • Uzstādīšanas puse: augšā
  • Uzstādīšanas puse: Priekšējais tilts pa labi
  • Ārējā vītne [mm]: 14x1,5
  • Iekšējais diametrs [mm]: 14
  • Kopējais augstums [mm]: 97
  • Stūres veids: Piekares šķērssvira
▼ Rādīt vairāk opcijas (1)
21,43 €
DELPHI Neatkarīgās balstiekārtas svira, Riteņa piekare
TC3561
Premium
▼ Rādīt vairāk opcijas (5)
50,94 €
DELPHI Neatkarīgās balstiekārtas svira, Riteņa piekare
TC3562
Premium
▼ Rādīt vairāk opcijas (5)
50,94 €
DELPHI Neatkarīgās balstiekārtas svira, Riteņa piekare
TC3559
Premium
▼ Rādīt vairāk opcijas (6)
76,15 €
DELPHI Neatkarīgās balstiekārtas svira, Riteņa piekare
TC3560
Premium
▼ Rādīt vairāk opcijas (6)
76,15 €
JAPANPARTS Neatkarīgās balstiekārtas svira, Riteņa piekare
BS-908R
Taupīgs
  • Stūres veids: Piekares šķērssvira
  • Uzstādīšanas puse: priekšā pa labi
  • Uzstādīšanas puse: apakšā
  • Ārējā vītne [mm]: 18x1,5 mm
  • Iekšējais diametrs [mm]: 16
  • Kopējais augstums [mm]: 96
▼ Rādīt vairāk opcijas (1)
89,12 €
KAVO PARTS Neatkarīgās balstiekārtas svira, Riteņa piekare
SCA-3516
Vidējs
▼ Rādīt vairāk opcijas (1)
117,02 €
KAVO PARTS Neatkarīgās balstiekārtas svira, Riteņa piekare
SCA-3517
Vidējs
▼ Rādīt vairāk opcijas (1)
117,02 €

Kas ir ķīla?

Daļa mūsu veikalā pārdodamo produktu tiek pārdoti tikai tādā gadījumā, ja, nopērkot jauno, atdodat mums veco rezerves daļu. Tas nepieciešams tām precēm, kas paredzētas otrreizējai pārstrādei. Tāpēc daļai preču ir klāt pazīme “ķīlas prece”.

Ķīlas atmaksa notiek, pamatojoties uz piegādātāja atbildi, pirms tam atmaksa veikta netiek. Aero Motors OÜ nav pilnvarots pats novērtēt ķīlas. Atbilde par ķīlas atlīdzību var kavēties līdz 4 nedēļām.

Vecā rezerves daļa jāatdod notīrīta un oriģinālajā iepakojuma. Atdotajai rezerves daļai jābūt piemērotai otrreizējai pārstrādei un pilnā komplektācijā, tā nedrīkst būt oksidējusies, metināta, nodilusi vai mehāniski bojāta, t.i. visām malām un stiprinājumiem jābūt veseliem. Atdotās preces tehniskajiem rādītājiem jābūt tādiem pašiem, kā ir nopirktajai precei.

Startera rotora vārpstas gals nedrīkst būt karsēts (zils), vārpstas iemavām jābūt veselām. Stūres stieņa zobrats nedrīkst būt bojāts vai ierūsējis. Ja stūres stienim ir nebojāts gumijas pārklājums, kā arī rūpnīcas uzliktās metāla spailes, tad nav vajadzīgs pārbaudīt zobrata stāvokli.

Ja rodas jautājumi, sazinieties ar mums - Pateicamies