Svira (Šķērs-, Garen-, Diagonālā-): ISUZU D-MAX I (TFR, TFS) 2.5 DiTD 4x4 (TFS54) (2002 - 2012)


DELPHI Neatkarīgās balstiekārtas svira, Riteņa piekare
TC3561
Premium
▼ Rādīt vairāk opcijas (2)
50,94 €
DELPHI Neatkarīgās balstiekārtas svira, Riteņa piekare
TC3562
Premium
  • Uzstādīšanas puse: Priekšējais tilts pa labi
  • Uzstādīšanas puse: augšā
  • pāra artikulu numuri: TC3561
  • Stūres veids: Garensvira
  • Garums [mm]: 264
  • Platums [mm]: 178
▼ Rādīt vairāk opcijas (2)
50,94 €
DELPHI Neatkarīgās balstiekārtas svira, Riteņa piekare
TC3559
Premium
▼ Rādīt vairāk opcijas (5)
76,15 €
DELPHI Neatkarīgās balstiekārtas svira, Riteņa piekare
TC3560
Premium
▼ Rādīt vairāk opcijas (5)
76,15 €
KAVO PARTS Neatkarīgās balstiekārtas svira, Riteņa piekare
SCA-3516
Vidējs
117,02 €
KAVO PARTS Neatkarīgās balstiekārtas svira, Riteņa piekare
SCA-3517
Vidējs
117,02 €
MOOG Neatkarīgās balstiekārtas svira, Riteņa piekare
IS-WP-16518P
Vidējs
  • Stūres veids: Piekares šķērssvira
  • Uzstādīšanas puse: apakšā
  • Uzstādīšanas puse: Priekšējais tilts pa labi
  • Materiāls: Lokšņu tērauds
  • Konteinera tips: Maiss
  • pāra artikulu numuri: IS-WP-16517P
219,34 €

Kas ir ķīla?

Daļa mūsu veikalā pārdodamo produktu tiek pārdoti tikai tādā gadījumā, ja, nopērkot jauno, atdodat mums veco rezerves daļu. Tas nepieciešams tām precēm, kas paredzētas otrreizējai pārstrādei. Tāpēc daļai preču ir klāt pazīme “ķīlas prece”.

Ķīlas atmaksa notiek, pamatojoties uz piegādātāja atbildi, pirms tam atmaksa veikta netiek. Aero Motors OÜ nav pilnvarots pats novērtēt ķīlas. Atbilde par ķīlas atlīdzību var kavēties līdz 4 nedēļām.

Vecā rezerves daļa jāatdod notīrīta un oriģinālajā iepakojuma. Atdotajai rezerves daļai jābūt piemērotai otrreizējai pārstrādei un pilnā komplektācijā, tā nedrīkst būt oksidējusies, metināta, nodilusi vai mehāniski bojāta, t.i. visām malām un stiprinājumiem jābūt veseliem. Atdotās preces tehniskajiem rādītājiem jābūt tādiem pašiem, kā ir nopirktajai precei.

Startera rotora vārpstas gals nedrīkst būt karsēts (zils), vārpstas iemavām jābūt veselām. Stūres stieņa zobrats nedrīkst būt bojāts vai ierūsējis. Ja stūres stienim ir nebojāts gumijas pārklājums, kā arī rūpnīcas uzliktās metāla spailes, tad nav vajadzīgs pārbaudīt zobrata stāvokli.

Ja rodas jautājumi, sazinieties ar mums - Pateicamies