Antifrīzs: DAF XF FAK 410 (2012 - ...)

Katalogs  ► DAF  ► XF  ► FAK 410  ► Dzesēšanas sistēma  ► Antifrīzs 

MAXGEAR Antifrīzs
36-0161
Taupīgs
  • Tilpums [Litri]: 1
  • Krāsa: violets
  • OE-numuram: G 012 A8F A1 S2
  • Specifikācija: G 12+ BASF
  • Temperatūras diapazons no [°C]: -35
  • gatavs lietošanai: +
3,15 €
FEBI BILSTEIN Antifrīzs
172009
Vidējs
  • Tilpums [Litri]: 1
  • Temperatūras diapazons no [°C]: -35
  • gatavs lietošanai: +
  • Masa [kg]: 1.06
  • Krāsa: purpursarkans
  • Specifikācija: G12+ (-35°C)
▼ Rādīt vairāk opcijas (1)
3,23 €
MAXGEAR Antifrīzs
36-0162
Taupīgs
  • Krāsa: violets
  • Specifikācija: G 12+ BASF
  • Temperatūras diapazons no [°C]: -35
  • gatavs lietošanai: +
  • Tilpums [Litri]: 5
9,41 €
FEBI BILSTEIN Antifrīzs
172010
Vidējs
  • Temperatūras diapazons no [°C]: -35
  • gatavs lietošanai: +
  • Tilpums [Litri]: 5
  • Krāsa: purpursarkans
  • Specifikācija: G12+ (-35°C)
  • Ievērot servisa informāciju:
▼ Rādīt vairāk opcijas (1)
12,06 €
FEBI BILSTEIN Antifrīzs
172011
Vidējs
  • Temperatūras diapazons no [°C]: -35
  • gatavs lietošanai: +
  • Krāsa: purpursarkans
  • Specifikācija: G12+ (-35°C)
  • Ievērot servisa informāciju:
  • Masa [kg]: 10.6
▼ Rādīt vairāk opcijas (1)
26,38 €

Kas ir ķīla?

Daļa mūsu veikalā pārdodamo produktu tiek pārdoti tikai tādā gadījumā, ja, nopērkot jauno, atdodat mums veco rezerves daļu. Tas nepieciešams tām precēm, kas paredzētas otrreizējai pārstrādei. Tāpēc daļai preču ir klāt pazīme “ķīlas prece”.

Ķīlas atmaksa notiek, pamatojoties uz piegādātāja atbildi, pirms tam atmaksa veikta netiek. Aero Motors OÜ nav pilnvarots pats novērtēt ķīlas. Atbilde par ķīlas atlīdzību var kavēties līdz 4 nedēļām.

Vecā rezerves daļa jāatdod notīrīta un oriģinālajā iepakojuma. Atdotajai rezerves daļai jābūt piemērotai otrreizējai pārstrādei un pilnā komplektācijā, tā nedrīkst būt oksidējusies, metināta, nodilusi vai mehāniski bojāta, t.i. visām malām un stiprinājumiem jābūt veseliem. Atdotās preces tehniskajiem rādītājiem jābūt tādiem pašiem, kā ir nopirktajai precei.

Startera rotora vārpstas gals nedrīkst būt karsēts (zils), vārpstas iemavām jābūt veselām. Stūres stieņa zobrats nedrīkst būt bojāts vai ierūsējis. Ja stūres stienim ir nebojāts gumijas pārklājums, kā arī rūpnīcas uzliktās metāla spailes, tad nav vajadzīgs pārbaudīt zobrata stāvokli.

Ja rodas jautājumi, sazinieties ar mums - Pateicamies