Akseleratora pedālis/ Gāzes potenciometrs: CITROËN XSARA (N1) 2.0 HDi 90 (1999 - 2005)


AIC Devējs, Droseļvārsta stāvoklis
54934
Vidējs
  • Uzstādīšanas puse: Motortelpa
  • Tr. līdzekļa aprīkojums: Tr. līdzekļiem bez E-Gas
  • Spraudkontaktu skaits: 4
  • Materiāls: Plastmasa
  • Sērija: Original AIC Quality
  • Krāsa: melns
33,40 €
NTY Devējs, Akseleratora pedāļa stāvoklis
EAP-PE-000
Taupīgs
  • Stiprināšanas urbumu skaits: 2
  • OE-numuram: 1920AK
  • Spraudkontaktu skaits: 4
  • Spraudkontakta korpusa forma: D-Forma
  • Sērijas numurs: EAP-PE-000
34,07 €
MEAT & DORIA Devējs, Akseleratora pedāļa stāvoklis
83539
Taupīgs
  • Stiprināšanas urbumu skaits: 2
  • OE-numuram: 1920AK
  • Spraudkontaktu skaits: 4
  • Spraudkontakta korpusa forma: D-Forma
51,86 €
VEMO Devējs, Droseļvārsta stāvoklis
V22-72-0094
Vidējs
  • Uzstādīšanas puse: Motortelpa
  • Masa [kg]: 0.27
  • OE-numuram: 1920,AK
  • Tr. līdzekļa aprīkojums: Tr. līdzekļiem bez E-Gas
  • Sērija:
  • Spriegums [V]: 12
Cena no
54,32 €
Visas cenas
METZGER Devējs, Akseleratora pedāļa stāvoklis
0901439
Taupīgs
  • Uzstādīšanas puse: Motortelpa
  • Spraudkontaktu skaits: 4
  • Papildu artikuls/Papildu info 2: ar korpusa rāmi
  • Ražotāja ierobežojums: VDO SIEMENS
  • Ekspluatācijas režīms: elektrisks
70,24 €

Kas ir ķīla?

Daļa mūsu veikalā pārdodamo produktu tiek pārdoti tikai tādā gadījumā, ja, nopērkot jauno, atdodat mums veco rezerves daļu. Tas nepieciešams tām precēm, kas paredzētas otrreizējai pārstrādei. Tāpēc daļai preču ir klāt pazīme “ķīlas prece”.

Ķīlas atmaksa notiek, pamatojoties uz piegādātāja atbildi, pirms tam atmaksa veikta netiek. Aero Motors OÜ nav pilnvarots pats novērtēt ķīlas. Atbilde par ķīlas atlīdzību var kavēties līdz 4 nedēļām.

Vecā rezerves daļa jāatdod notīrīta un oriģinālajā iepakojuma. Atdotajai rezerves daļai jābūt piemērotai otrreizējai pārstrādei un pilnā komplektācijā, tā nedrīkst būt oksidējusies, metināta, nodilusi vai mehāniski bojāta, t.i. visām malām un stiprinājumiem jābūt veseliem. Atdotās preces tehniskajiem rādītājiem jābūt tādiem pašiem, kā ir nopirktajai precei.

Startera rotora vārpstas gals nedrīkst būt karsēts (zils), vārpstas iemavām jābūt veselām. Stūres stieņa zobrats nedrīkst būt bojāts vai ierūsējis. Ja stūres stienim ir nebojāts gumijas pārklājums, kā arī rūpnīcas uzliktās metāla spailes, tad nav vajadzīgs pārbaudīt zobrata stāvokli.

Ja rodas jautājumi, sazinieties ar mums - Pateicamies