Garums [mm] | 450 |
---|---|
Neto svars [kg] | 0.12 |
OPEL | 4700362 |
---|---|
SUZUKI | 4700362 |
SUZUKI | 5155083E00 |
OPEL | 9204000 |
VAUXHALL | 9204000 |
SUZUKI | 51550 83E 00 |
DELPHI | LH3629 |
---|---|
TEXTAR | 40066500 |
QUINTON HAZELL | BFH5408 |
TRW | PHD478 |
DELPHI | LH6084 |
LPR | 6T46796 |
CEF | 511933 |
BOSCH | 1 987 476 909 |
HERTH+BUSS JAKOPARTS | J3708033 |
TRW | PHD681 |
FTE | 433E.865E.1.1 |
LPR | 6T47853 |
NIPPARTS | J3708033 |
sbs | 1330855217 |
BREMBO | T 59 029 |
BREMBO | T 59 024 |
BORG & BECK | BBH6824 |
JURID | 172506J |
FERODO | FHY2588 |
MGA | F5283 |
BOSCH | 1 987 476 429 |
BENDIX | 173225B |
TRISCAN | 8150 69109 |
OJD (QUICK BRAKE) | 58.943 |
MEYLE | 614 525 0001 |
A.B.S. | SL 5092 |
METZGER | 4110088 |
BORG & BECK | BBH7523 |
AKRON-MALÒ | 8932 |
PEX | 50902 |
Brake ENGINEERING | BH778106 |
MOTAQUIP | VBH1033 |
OPTIMAL | BSL-1112 |
OBTEC A/S | 810.282447 |
METELLI | 511933 |
OPTIMAL | BSL-3143 |
REMSA | 1904.28 |
APEC braking | HOS3582 |
BLUE PRINT | ADK85339 |
APEC braking | HOS3119 |
ATE | 24.5291-0430.3 |
AKRON-MALÒ | 8932 |
APEC | HOS3119 |
APEC | HOS3582 |
ADRIAUTO | 331.126 |
Daļa mūsu veikalā pārdodamo produktu tiek pārdoti tikai tādā gadījumā, ja, nopērkot jauno, atdodat mums veco rezerves daļu. Tas nepieciešams tām precēm, kas paredzētas otrreizējai pārstrādei. Tāpēc daļai preču ir klāt pazīme “ķīlas prece”.
Ķīlas atmaksa notiek, pamatojoties uz piegādātāja atbildi, pirms tam atmaksa veikta netiek. Aero Motors OÜ nav pilnvarots pats novērtēt ķīlas. Atbilde par ķīlas atlīdzību var kavēties līdz 4 nedēļām.
Vecā rezerves daļa jāatdod notīrīta un oriģinālajā iepakojuma. Atdotajai rezerves daļai jābūt piemērotai otrreizējai pārstrādei un pilnā komplektācijā, tā nedrīkst būt oksidējusies, metināta, nodilusi vai mehāniski bojāta, t.i. visām malām un stiprinājumiem jābūt veseliem. Atdotās preces tehniskajiem rādītājiem jābūt tādiem pašiem, kā ir nopirktajai precei.
Startera rotora vārpstas gals nedrīkst būt karsēts (zils), vārpstas iemavām jābūt veselām. Stūres stieņa zobrats nedrīkst būt bojāts vai ierūsējis. Ja stūres stienim ir nebojāts gumijas pārklājums, kā arī rūpnīcas uzliktās metāla spailes, tad nav vajadzīgs pārbaudīt zobrata stāvokli.
Ja rodas jautājumi, sazinieties ar mums - Pateicamies