Spraudkontaktu skaits | 3 |
---|---|
Montāžas dziļums [mm] | 27 |
Papildu artikuls/Papildu info 2 | bez vada |
Spraudkontakta korpusa forma | taisnstūrains |
Sērijas numurs | ECP-SU-000 |
SUZUKI | 3322050G00 |
---|---|
SUZUKI | 33220-50G00-000 |
SUZUKI | 3322050G01 |
SUZUKI | 33220-50G01-000 |
SUZUKI | 3322050G02 |
SUBARU | 33220-50G02 |
SUZUKI | 33220-50G02-000 |
GENERAL MOTORS | 91 173 944 |
GENERAL MOTORS | 91 174 659 |
GENERAL MOTORS | 91 175 909 |
MITSUBISHI | J005T23191 |
MITSUBISHI | J5T23191 |
MITSUBISHI | J5T23191M1 |
CHEVROLET | 91 173 944 |
CHEVROLET | 91 174 659 |
CHEVROLET | 91 175 909 |
MAZDA | 1A0218230B |
STANDARD AUTOMOBILE | 19157 |
METZGER | 903093 |
---|---|
ERA | 550347 |
MEAT & DORIA | 87545 |
NGK | 81096 |
LUCAS ELECTRICAL | SEB1592 |
BREMI | 60080 |
MAGNETI MARELLI | 64847137010 |
QUINTON HAZELL | XREV298 |
SIDAT | 83.265 |
BLUE PRINT | ADK87202 |
VALEO | 253815 |
MAGNETI MARELLI | SAC037 |
MAGNETI MARELLI | 064847137010 |
HERTH+BUSS JAKOPARTS | J5638008 |
INTERMOTOR | 19157 |
METZGER | 0903093 |
HOFFER | 7517545 |
WE PARTS | 410570476 |
NGK | CHN3-V097 |
METZGER | 0903225 |
WALKER PRODUCTS | 235-1122 |
ERA | 550347A |
FISPA | 83.265 |
METZGER | 903225 |
ASHUKI by Palidium | K39004 |
INTERMOTOR | 19157 |
Daļa mūsu veikalā pārdodamo produktu tiek pārdoti tikai tādā gadījumā, ja, nopērkot jauno, atdodat mums veco rezerves daļu. Tas nepieciešams tām precēm, kas paredzētas otrreizējai pārstrādei. Tāpēc daļai preču ir klāt pazīme “ķīlas prece”.
Ķīlas atmaksa notiek, pamatojoties uz piegādātāja atbildi, pirms tam atmaksa veikta netiek. Aero Motors OÜ nav pilnvarots pats novērtēt ķīlas. Atbilde par ķīlas atlīdzību var kavēties līdz 4 nedēļām.
Vecā rezerves daļa jāatdod notīrīta un oriģinālajā iepakojuma. Atdotajai rezerves daļai jābūt piemērotai otrreizējai pārstrādei un pilnā komplektācijā, tā nedrīkst būt oksidējusies, metināta, nodilusi vai mehāniski bojāta, t.i. visām malām un stiprinājumiem jābūt veseliem. Atdotās preces tehniskajiem rādītājiem jābūt tādiem pašiem, kā ir nopirktajai precei.
Startera rotora vārpstas gals nedrīkst būt karsēts (zils), vārpstas iemavām jābūt veselām. Stūres stieņa zobrats nedrīkst būt bojāts vai ierūsējis. Ja stūres stienim ir nebojāts gumijas pārklājums, kā arī rūpnīcas uzliktās metāla spailes, tad nav vajadzīgs pārbaudīt zobrata stāvokli.
Ja rodas jautājumi, sazinieties ar mums - Pateicamies