Uzstādīšanas puse | apakšā |
---|---|
Uzstādīšanas puse | Priekšējais tilts |
Garums [mm] | 293 |
Konusa izmērs [mm] | 15 |
Stūres veids | Piekares šķērssvira |
SUZUKI | 4520083 |
---|---|
OPEL | 92 12 530 |
OPEL | 92 14 826 |
SUZUKI | 45200-84E-00000 |
SUZUKI | 45200-76G20 |
OPEL | 47 05 742 |
OPEL | 47 06 665 |
OPEL | 47 07 280 |
SUBARU | 4520085 |
SUZUKI | 45200 83E 00 |
SUZUKI | 45200 84E 00 |
SUZUKI | 45200 85E 00 |
OPEL | 9210270* |
GENERAL MOTORS | 92 14 826 |
DELPHI | TC1328 |
---|---|
FEBI BILSTEIN | 32090 |
TRW | JTC1324 |
QUINTON HAZELL | QSJ3240S |
MEYLE | 616 050 0026 |
NIPPARTS | N4908014 |
SIDEM | 77173 |
JAPKO | 71801 |
MOOG | OP-TC-3619 |
GSP | S060283 |
DENCKERMANN | D120499 |
KAGER | 87-0875 |
JP GROUP | 1240102900 |
KAMOKA | 9977173 |
KRAFT AUTOMOTIVE | 4211503 |
AUTLOG | FT2269 |
MAXGEAR | 72-2832 |
JAPANPARTS | CJ-801 |
KAVO PARTS | SCA-8523 |
ASHIKA | 71-08-801 |
MAXGEAR | 72-1606 |
RTS | 95-03112 |
LEMFÖRDER | 33762 01 |
Stark | SKCA-0050408 |
RIDEX | 273C0410 |
MASTER-SPORT GERMANY | 33762-PCS-MS |
MASTER-SPORT GERMANY | 33762-SET-MS |
MASTER-SPORT GERMANY | 36938/2-KIT-MS |
ProfiPower | 1S1167 |
PROFIT | 1S1167 |
Daļa mūsu veikalā pārdodamo produktu tiek pārdoti tikai tādā gadījumā, ja, nopērkot jauno, atdodat mums veco rezerves daļu. Tas nepieciešams tām precēm, kas paredzētas otrreizējai pārstrādei. Tāpēc daļai preču ir klāt pazīme “ķīlas prece”.
Ķīlas atmaksa notiek, pamatojoties uz piegādātāja atbildi, pirms tam atmaksa veikta netiek. Aero Motors OÜ nav pilnvarots pats novērtēt ķīlas. Atbilde par ķīlas atlīdzību var kavēties līdz 4 nedēļām.
Vecā rezerves daļa jāatdod notīrīta un oriģinālajā iepakojuma. Atdotajai rezerves daļai jābūt piemērotai otrreizējai pārstrādei un pilnā komplektācijā, tā nedrīkst būt oksidējusies, metināta, nodilusi vai mehāniski bojāta, t.i. visām malām un stiprinājumiem jābūt veseliem. Atdotās preces tehniskajiem rādītājiem jābūt tādiem pašiem, kā ir nopirktajai precei.
Startera rotora vārpstas gals nedrīkst būt karsēts (zils), vārpstas iemavām jābūt veselām. Stūres stieņa zobrats nedrīkst būt bojāts vai ierūsējis. Ja stūres stienim ir nebojāts gumijas pārklājums, kā arī rūpnīcas uzliktās metāla spailes, tad nav vajadzīgs pārbaudīt zobrata stāvokli.
Ja rodas jautājumi, sazinieties ar mums - Pateicamies