K2 Dzinēja skalošana T371

Vidējs
2,38 €
02.05.2024
32
1,83 €
03.05.2024
30
Uzmanību! Šis ir mašīntulkojums, un daži vārdi var netikt tulkoti precīzi
K2 motora skalošana
ir profesionāla dzinēja skalošana ar pārbaudītu formulu, kuras pamatā ir tīrīšanas vielas, smērvielas un pretnodiluma piedevas. Noņem oglekļa nogulsnes, eļļas nosēdumus un kvēpus.

Ļauj izšķīdināt piemaisījumus, kas bloķē virzuļa gredzenus, palielinot to hermētiskumu. Stingri gredzeni nozīmē palielinātu kompresiju un samazinātu eļļas patēriņu. K2 Motor Flush dažu minūšu laikā izšķīdina pat vecākos oglekļa nogulsnes, nogulsnes un citus netīrumus dzinēja eļļošanas sistēmā. Atjauno pilnu eļļas kanālu jaudu.

Pateicoties izsmalcinātajai receptei un augstajai efektivitātei, K2 Motor Flush dzinēja skalošanas līdzeklis:

- no dzinēja iekšpuses noņem nosēdumus, oglekļa nogulsnes, eļļas nosēdumus un kvēpus
- atjauno pilnu naftas kanālu jaudu
- samazina dūmus un videi kaitīgu izplūdes gāzu emisiju
- palielina jaudu, atbrīvojot aizķertos virzuļa gredzenus
- palielina kompresiju cilindros
- samazina eļļas patēriņu
- klusina dzinēju, novērš troksni no vārstu krāniem


K2 Motor Flush var izmantot visos iekšdedzes dzinējos - dīzeļa, benzīna un ar gāzi darbināmos dzinējos. Skalošanas sastāvā esošās speciālās eļļošanas piedevas aizsargā dzinēju pret pārmērīgu berzi, kas var rasties eļļas atšķaidīšanas rezultātā pēc skalošanas līdzekļa pievienošanas. K2 Motor Flush ir pilnīgi drošs dzinējam. Ieteicams izmantot K2 Motor Flush
jo īpaši, ja: - brauc ar eļļu, kas vecāka par 12 mēnešiem - pērkot automašīnu ar dzinēju, kura vēsture mums nav zināma - izmantojot automašīnu galvenokārt pilsētas režīmā (braucot pilsētā, nelielos attālumos) - degvielas patēriņu caur dzinējs (pārmērīgs eļļas patēriņš)




- pārmērīgi "dūmi" (melni vai zili dūmi no izplūdes)
- zema kompresija
- kad eļļa izplūst caur pneimotoraksu
- ieteicamā eļļas maiņas intervāla pārsniegšana (braukšana ar lietotu eļļu)

Motora skalošanu ieteicams veikt vismaz reizi gadā, vēlams katrā dzinēja eļļas maiņas reizē. Tas saglabās barošanas bloku tīru, palielinās tā efektivitāti un pagarinās tā kalpošanas laiku. Regulāri lietojot preparātu, melnos nogulsnes var izvadīt uz visiem laikiem.

Ar vienu iepakojumu pietiek 4-6 litriem eļļas. Smagi piesārņotu dzinēju gadījumā skalošanas proporciju un laiku var palielināt. K2 Motor Flush ir produkts, kas tirgū ir bijis vairāk nekā 20 gadus. To pierādījuši tūkstošiem darbnīcu valstī un ārzemēs. To uzskata par vienu no efektīvākajiem līdzekļiem savā kategorijā.

KĀ IZMANTOT:

1. Izskalojiet dzinēja iekšpusi tieši pirms motoreļļas maiņas.
2. Pirms līdzekļa uzklāšanas pārbaudiet eļļas līmeni dzinējā, ja tas nav pareizs, uzpildiet eļļu.
3. Pēc tam visu iepakojuma saturu ielejiet uzsildītā dzinējā.
4. Iedarbiniet dzinēju un ļaujiet tam darboties tukšgaitā 10–15 minūtes.
5. Pēc tam izslēdziet dzinēju un gravitācijas ietekmē izlejiet no dzinēja visu izlietoto eļļu.
6. Nomainiet eļļas filtru pret jaunu.
7. Pievienojiet pareizo jaunās eļļas daudzumu, kā ieteicis automašīnas ražotājs.

Ietilpība: 250 ml.
Konteinera tips Kārba
Tilpums [ml] 250
Sērija K2 MOTOR FLUSH
Vienuma forma šķidrums
Pozīciju skaits 1

Kas ir ķīla?

Daļa mūsu veikalā pārdodamo produktu tiek pārdoti tikai tādā gadījumā, ja, nopērkot jauno, atdodat mums veco rezerves daļu. Tas nepieciešams tām precēm, kas paredzētas otrreizējai pārstrādei. Tāpēc daļai preču ir klāt pazīme “ķīlas prece”.

Ķīlas atmaksa notiek, pamatojoties uz piegādātāja atbildi, pirms tam atmaksa veikta netiek. Aero Motors OÜ nav pilnvarots pats novērtēt ķīlas. Atbilde par ķīlas atlīdzību var kavēties līdz 4 nedēļām.

Vecā rezerves daļa jāatdod notīrīta un oriģinālajā iepakojuma. Atdotajai rezerves daļai jābūt piemērotai otrreizējai pārstrādei un pilnā komplektācijā, tā nedrīkst būt oksidējusies, metināta, nodilusi vai mehāniski bojāta, t.i. visām malām un stiprinājumiem jābūt veseliem. Atdotās preces tehniskajiem rādītājiem jābūt tādiem pašiem, kā ir nopirktajai precei.

Startera rotora vārpstas gals nedrīkst būt karsēts (zils), vārpstas iemavām jābūt veselām. Stūres stieņa zobrats nedrīkst būt bojāts vai ierūsējis. Ja stūres stienim ir nebojāts gumijas pārklājums, kā arī rūpnīcas uzliktās metāla spailes, tad nav vajadzīgs pārbaudīt zobrata stāvokli.

Ja rodas jautājumi, sazinieties ar mums - Pateicamies