Cilindra galvas blīve: ALFA ROMEO MITO (955_) 1.4 TJet (955AXA1B) (2008 - 2011)


Dr.Motor Automotive Blīve, Motora bloka galva
DRM15227
Vidējs
  • Biezums [mm]: 0.72
  • Diametrs [mm]: 72.4
20,81 €
ELRING Blīve, Motora bloka galva
344.671
Premium
  • Biezums [mm]: 0.72
  • Diametrs [mm]: 72.4
  • Montāžas biezums [mm]: 0.72
  • Blīves konstrukcija: Metāla slāņa blīve
  • Slāņu skaits: 3
Cena no
22,30 €
Visas cenas
VICTOR REINZ Blīve, Motora bloka galva
61-38835-00
Vidējs
  • TECDOC-Dzinēja numurs: 21700
  • Blīves konstrukcija: Metāla slāņa blīve
  • tikai savienojumā ar: 14-35731-01
  • Diametrs [mm]: 73
22,65 €
AJUSA Blīve, Motora bloka galva
10184500
Vidējs
  • TECDOC-Dzinēja numurs: 21700
  • Biezums [mm]: 0.72
  • Diametrs [mm]: 72.5
  • Garums [mm]: 333
  • Platums [mm]: 138
  • Sērija: MULTILAYER STEEL
27,47 €
VICTOR REINZ Blīvju komplekts, Motora bloka galva
02-38835-01
Vidējs
  • TECDOC-Dzinēja numurs: 21700
  • Papildus artikuls/Papildus informācija: ar vārsta kāta blīvējumu
  • tikai savienojumā ar: 14-35731-01
48,24 €
ELRING Blīvju komplekts, Motora bloka galva
334.690
Premium
  • ietver daudzus artikulus OE-komplektā (Art.-Nr.): 71749165
  • Papildus artikuls/Papildus informācija: ar vārsta kāta blīvējumu
Cena no
49,20 €
Visas cenas

Kas ir ķīla?

Daļa mūsu veikalā pārdodamo produktu tiek pārdoti tikai tādā gadījumā, ja, nopērkot jauno, atdodat mums veco rezerves daļu. Tas nepieciešams tām precēm, kas paredzētas otrreizējai pārstrādei. Tāpēc daļai preču ir klāt pazīme “ķīlas prece”.

Ķīlas atmaksa notiek, pamatojoties uz piegādātāja atbildi, pirms tam atmaksa veikta netiek. Aero Motors OÜ nav pilnvarots pats novērtēt ķīlas. Atbilde par ķīlas atlīdzību var kavēties līdz 4 nedēļām.

Vecā rezerves daļa jāatdod notīrīta un oriģinālajā iepakojuma. Atdotajai rezerves daļai jābūt piemērotai otrreizējai pārstrādei un pilnā komplektācijā, tā nedrīkst būt oksidējusies, metināta, nodilusi vai mehāniski bojāta, t.i. visām malām un stiprinājumiem jābūt veseliem. Atdotās preces tehniskajiem rādītājiem jābūt tādiem pašiem, kā ir nopirktajai precei.

Startera rotora vārpstas gals nedrīkst būt karsēts (zils), vārpstas iemavām jābūt veselām. Stūres stieņa zobrats nedrīkst būt bojāts vai ierūsējis. Ja stūres stienim ir nebojāts gumijas pārklājums, kā arī rūpnīcas uzliktās metāla spailes, tad nav vajadzīgs pārbaudīt zobrata stāvokli.

Ja rodas jautājumi, sazinieties ar mums - Pateicamies