Šis produkts pašlaik nav pieejams.
View related productsRažotāja atļauja | Allison TES-439 |
---|---|
Ražotāja atļauja | CATERPILLAR ECF-2 |
Ražotāja atļauja | CATERPILLAR ECF-3 |
Ražotāja atļauja | CUMMINS CES 20081 |
Ražotāja atļauja | DDC 93K218 |
Ražotāja atļauja | Deutz DQC III-10 LA |
Ražotāja atļauja | MACK EO-O Prem. Plus |
Ražotāja atļauja | MB 228.31 |
Ražotāja atļauja | MTU Category 2.1 |
Ražotāja atļauja | RENAULT RLD-3 |
Ražotāja atļauja | VOLVO VDS-4 |
Specifikācija pēc ACEA | E7 |
Specifikācija pēc API | CI-4 |
Specifikācija pēc API | SN |
Tilpums [Litri] | 55 |
Ražotāja atļauja | CUMMINS CES 20086 |
Ražotāja atļauja | MACK EO-S 4.5 |
Ražotāja atļauja | VOLVO VDS-4.5 |
Specifikācija pēc API | CJ-4 |
Specifikācija pēc API | CH-4 |
Specifikācija pēc API | CK-4 |
Sērija | Rimula R4 L 15W-40 |
Specifikācija pēc ACEA | E9 |
Ražotāja rekomendētā eļļa | Case MAT 3521 |
Ražotāja rekomendētā eļļa | Case MAT 3522 |
Ražotāja rekomendētā eļļa | Iveco T2 E7 |
Ražotāja atļauja | DDC 93K222 |
Ražotāja atļauja | MAN M 3775 |
Specifikācija pēc API | CI-4 Plus |
Specifikācija pēc JASO | DH-2 |
Viskozitātes klase pēc SAE | 15W-40 |
Ievērot servisa informāciju |
Daļa mūsu veikalā pārdodamo produktu tiek pārdoti tikai tādā gadījumā, ja, nopērkot jauno, atdodat mums veco rezerves daļu. Tas nepieciešams tām precēm, kas paredzētas otrreizējai pārstrādei. Tāpēc daļai preču ir klāt pazīme “ķīlas prece”.
Ķīlas atmaksa notiek, pamatojoties uz piegādātāja atbildi, pirms tam atmaksa veikta netiek. Aero Motors OÜ nav pilnvarots pats novērtēt ķīlas. Atbilde par ķīlas atlīdzību var kavēties līdz 4 nedēļām.
Vecā rezerves daļa jāatdod notīrīta un oriģinālajā iepakojuma. Atdotajai rezerves daļai jābūt piemērotai otrreizējai pārstrādei un pilnā komplektācijā, tā nedrīkst būt oksidējusies, metināta, nodilusi vai mehāniski bojāta, t.i. visām malām un stiprinājumiem jābūt veseliem. Atdotās preces tehniskajiem rādītājiem jābūt tādiem pašiem, kā ir nopirktajai precei.
Startera rotora vārpstas gals nedrīkst būt karsēts (zils), vārpstas iemavām jābūt veselām. Stūres stieņa zobrats nedrīkst būt bojāts vai ierūsējis. Ja stūres stienim ir nebojāts gumijas pārklājums, kā arī rūpnīcas uzliktās metāla spailes, tad nav vajadzīgs pārbaudīt zobrata stāvokli.
Ja rodas jautājumi, sazinieties ar mums - Pateicamies