MOBIL Motoreļļa 153730

Premium
262,84 €
15.05.2024
2
204,02 €
16.05.2024
1
Ražotāja atļauja Longlife-01
Ražotāja atļauja MB-Approval 229.3
Ražotāja atļauja MB-Approval 229.5
Ražotāja atļauja PORSCHE A40
Ražotāja atļauja VW 502 00
Iepakojuma garums [cm] 30
Iepakojuma platums [cm] 23.2
Iepakojuma augstums [cm] 36.4
Ražotāja rekomendētā eļļa API CF
Ražotāja rekomendētā eļļa API SJ
Ražotāja rekomendētā eļļa API SL
Ražotāja rekomendētā eļļa API SN
Ražotāja rekomendētā eļļa Fiat 9.55535-M2
Specifikācija pēc ACEA A3/B4
Specifikācija pēc API SJ
Specifikācija pēc API SL
Specifikācija pēc API SN
Specifikācija pēc API SM
Tilpums [Litri] 20
Specifikācija pēc API SN+
Sērija Mobil 1 FS 0W-40
Ražotāja rekomendētā eļļa AAE (STO 003) B7
Ražotāja rekomendētā eļļa API SP
Ražotāja rekomendētā eļļa WSS-M2C937-A
Ražotāja atļauja AVTOVAZ Premium
Ražotāja atļauja Nissan Genuine Perf
Specifikācija pēc API SP
Muitas tarifa numurs 34031980
Ražotāja rekomendētā eļļa API SM
Ražotāja rekomendētā eļļa API SN Plus
Ražotāja rekomendētā eļļa VW 503 01 .
Ražotāja atļauja 505 00 .
Ražotāja atļauja VW 505 00 .
Viskozitātes klase pēc SAE 0W-40
Konteinera tips “Bag-in-Box” iepakojums

Kas ir ķīla?

Daļa mūsu veikalā pārdodamo produktu tiek pārdoti tikai tādā gadījumā, ja, nopērkot jauno, atdodat mums veco rezerves daļu. Tas nepieciešams tām precēm, kas paredzētas otrreizējai pārstrādei. Tāpēc daļai preču ir klāt pazīme “ķīlas prece”.

Ķīlas atmaksa notiek, pamatojoties uz piegādātāja atbildi, pirms tam atmaksa veikta netiek. Aero Motors OÜ nav pilnvarots pats novērtēt ķīlas. Atbilde par ķīlas atlīdzību var kavēties līdz 4 nedēļām.

Vecā rezerves daļa jāatdod notīrīta un oriģinālajā iepakojuma. Atdotajai rezerves daļai jābūt piemērotai otrreizējai pārstrādei un pilnā komplektācijā, tā nedrīkst būt oksidējusies, metināta, nodilusi vai mehāniski bojāta, t.i. visām malām un stiprinājumiem jābūt veseliem. Atdotās preces tehniskajiem rādītājiem jābūt tādiem pašiem, kā ir nopirktajai precei.

Startera rotora vārpstas gals nedrīkst būt karsēts (zils), vārpstas iemavām jābūt veselām. Stūres stieņa zobrats nedrīkst būt bojāts vai ierūsējis. Ja stūres stienim ir nebojāts gumijas pārklājums, kā arī rūpnīcas uzliktās metāla spailes, tad nav vajadzīgs pārbaudīt zobrata stāvokli.

Ja rodas jautājumi, sazinieties ar mums - Pateicamies