Tīkla frekvence [Hz] | 50 - 60 Hz |
---|---|
Darba temperatūra no [°C] | 5 |
Darba temperatūra līdz [°C] | 43 |
Platums [mm] | 560 |
Augstums [mm] | 1300 |
Gaisa kondicionēšanas sistēma - Mazgāšanas funkcija | jā |
Nekondensējamu gāzu izlaišana | automātiski |
Evakuācijas laika ievadīšana | automātiski |
Evakuācija | automātiski |
Noliet veco/atstrādāto eļļu | automātiski |
Aukstumnesēja uzpildīšana | automātiski |
Masa [kg] | 100 |
Aukstumnesēja pārstrāde | automātiski |
Gaisa kondicionēšanas sistēmas eļļas iepildīšana | automātiski |
Vakuumpārbaude | automātiski |
Darba spriegums no [V] | 220 |
Darba spriegums līdz [V] | 240 |
izmantojams dzesēšanas šķidrumam | R 134a |
Dziļums [mm] | 650 |
Maģistrālā kabeļa garums [m] | 3 |
Enerģijas patēriņš [kWh] | 0.9 |
Manometra veids Gaisa kondicionēšanas sist. apkopes iekārta | ar analogo displeju |
Atstrādātās eļļas svēršana | jā |
Atstrādātās eļļas tvertnes tilpums [ml] | 500 |
Jaunās eļļas tvertnes tilpums [ml] | 500 |
Iepildīšanas šļūtenes garums [m] | 3 |
Aukstumnesēja tvertnes tilpums [l] | 21 |
Sērija | ASC 2300 G |
Papildu artikuls/Papildu info 2 | ar aizsargcimdiem |
Noplūdes meklēšanas viela - Iepildīšana | jā |
Daļa mūsu veikalā pārdodamo produktu tiek pārdoti tikai tādā gadījumā, ja, nopērkot jauno, atdodat mums veco rezerves daļu. Tas nepieciešams tām precēm, kas paredzētas otrreizējai pārstrādei. Tāpēc daļai preču ir klāt pazīme “ķīlas prece”.
Ķīlas atmaksa notiek, pamatojoties uz piegādātāja atbildi, pirms tam atmaksa veikta netiek. Aero Motors OÜ nav pilnvarots pats novērtēt ķīlas. Atbilde par ķīlas atlīdzību var kavēties līdz 4 nedēļām.
Vecā rezerves daļa jāatdod notīrīta un oriģinālajā iepakojuma. Atdotajai rezerves daļai jābūt piemērotai otrreizējai pārstrādei un pilnā komplektācijā, tā nedrīkst būt oksidējusies, metināta, nodilusi vai mehāniski bojāta, t.i. visām malām un stiprinājumiem jābūt veseliem. Atdotās preces tehniskajiem rādītājiem jābūt tādiem pašiem, kā ir nopirktajai precei.
Startera rotora vārpstas gals nedrīkst būt karsēts (zils), vārpstas iemavām jābūt veselām. Stūres stieņa zobrats nedrīkst būt bojāts vai ierūsējis. Ja stūres stienim ir nebojāts gumijas pārklājums, kā arī rūpnīcas uzliktās metāla spailes, tad nav vajadzīgs pārbaudīt zobrata stāvokli.
Ja rodas jautājumi, sazinieties ar mums - Pateicamies