K2 Sodrēju/Daļiņu filtra tīrīšana W150

Vidējs
6,68 €
29.04.2024
25
6,41 €
30.04.2024
30
6,09 €
01.05.2024
30
Uzmanību! Šis ir mašīntulkojums, un daži vārdi var netikt tulkoti precīzi
Dpf tīrīšanas līdzeklis - K2 DPF CLEANER
K2 DPF CLEANER ir profesionāls līdzeklis aizsērējušu DPF/FAP daļiņu filtru tīrīšanai dīzeļdzinējos. Izšķīdina un noņem filtra iekšpusē uzkrātās oglekļa un pelnu nogulsnes bez demontāžas.

Lietošana ir ātra, vienkārša un efektīva.

Līdzeklis novērš defektu veidošanos, ko izraisa neatbilstošs DPF filtra stāvoklis (piem., jaudas kritums, palielināts degvielas patēriņš). Pēc uzklāšanas tas pilnībā iztvaiko, neatstājot nekādas pēdas.

KĀ IZMANTOT:

Pirms lietošanas ļaujiet motoram atdzist (temperatūrai jābūt zemākai par 50°C).
Noņemiet spiediena vai temperatūras sensoru.
Sakratiet kannu. Caur iegūto caurumu ievietojiet uzklāšanas cauruli.
Iztukšojiet visu kannu 1 filtram. Ik pēc 3-5 izsmidzināšanas reizēm ieturiet 5 sekunžu pārtraukumu, lai kārtīgi iekļūtu filtra virsmā.
Uzstādiet spiediena vai temperatūras sensoru.
Iedarbiniet dzinēju un ļaujiet tam darboties tukšgaitā vismaz 15 minūtes, lai šķidrums iztvaikotu.
Veiciet 30 minūšu braucienu, vēlams laukos, ar dzinēja apgriezienu skaitu 2500-3000 apgr./min. Tas var izraisīt atlikušo ūdens tvaiku izplūšanu no izplūdes sistēmas.
Tilpums [ml] 500
Sērija K2 DPF CLEANER
Konteinera tips aerosols

Kas ir ķīla?

Daļa mūsu veikalā pārdodamo produktu tiek pārdoti tikai tādā gadījumā, ja, nopērkot jauno, atdodat mums veco rezerves daļu. Tas nepieciešams tām precēm, kas paredzētas otrreizējai pārstrādei. Tāpēc daļai preču ir klāt pazīme “ķīlas prece”.

Ķīlas atmaksa notiek, pamatojoties uz piegādātāja atbildi, pirms tam atmaksa veikta netiek. Aero Motors OÜ nav pilnvarots pats novērtēt ķīlas. Atbilde par ķīlas atlīdzību var kavēties līdz 4 nedēļām.

Vecā rezerves daļa jāatdod notīrīta un oriģinālajā iepakojuma. Atdotajai rezerves daļai jābūt piemērotai otrreizējai pārstrādei un pilnā komplektācijā, tā nedrīkst būt oksidējusies, metināta, nodilusi vai mehāniski bojāta, t.i. visām malām un stiprinājumiem jābūt veseliem. Atdotās preces tehniskajiem rādītājiem jābūt tādiem pašiem, kā ir nopirktajai precei.

Startera rotora vārpstas gals nedrīkst būt karsēts (zils), vārpstas iemavām jābūt veselām. Stūres stieņa zobrats nedrīkst būt bojāts vai ierūsējis. Ja stūres stienim ir nebojāts gumijas pārklājums, kā arī rūpnīcas uzliktās metāla spailes, tad nav vajadzīgs pārbaudīt zobrata stāvokli.

Ja rodas jautājumi, sazinieties ar mums - Pateicamies