MOBIL Transmisijas eļļa 142123

Premium
12,56 €
10.05.2024
4
Ražotāja atļauja 341 Typ GA1
Ražotāja atļauja 341 Typ Z2
Ražotāja atļauja 342 Typ S1
Ražotāja atļauja GO-J
Ražotāja atļauja SAE J 2360
Iepakojuma garums [cm] 39
Iepakojuma platums [cm] 23
Iepakojuma augstums [cm] 23.5
Ražotāja rekomendētā eļļa API GL-4
Ražotāja rekomendētā eļļa API GL-5
Tilpums [Litri] 1
Konteinera tips Pudele
Ražotāja rekomendētā eļļa 341 Typ E3
Specifikācija pēc API GL-5
Specifikācija pēc API MT-1
Sērija Mobilube 1 SHC 75W-90
Ražotāja rekomendētā eļļa STO 1:0 (for Axles)
Ražotāja rekomendētā eļļa STO 1:1 G
Ražotāja rekomendētā eļļa STO 2:0 A FS
Ražotāja rekomendētā eļļa TE-ML 07A
Ražotāja rekomendētā eļļa TE-ML 08
Ražotāja atļauja Approval 235.8
Ražotāja atļauja AVTODISEL YaMZ Gearb
Ražotāja atļauja KOMATSU
Ražotāja atļauja TE-ML 02B
Ražotāja atļauja TE-ML 05A
Ražotāja atļauja TE-ML 12L
Ražotāja atļauja TE-ML 12N
Ražotāja atļauja TE-ML 16F
Ražotāja atļauja TE-ML 17B
Ražotāja atļauja TE-ML 19C
Ražotāja atļauja TE-ML 21A
Muitas tarifa numurs 34031980
Ražotāja rekomendētā eļļa API MT-1
Viskozitātes klase pēc SAE 75W-90

Kas ir ķīla?

Daļa mūsu veikalā pārdodamo produktu tiek pārdoti tikai tādā gadījumā, ja, nopērkot jauno, atdodat mums veco rezerves daļu. Tas nepieciešams tām precēm, kas paredzētas otrreizējai pārstrādei. Tāpēc daļai preču ir klāt pazīme “ķīlas prece”.

Ķīlas atmaksa notiek, pamatojoties uz piegādātāja atbildi, pirms tam atmaksa veikta netiek. Aero Motors OÜ nav pilnvarots pats novērtēt ķīlas. Atbilde par ķīlas atlīdzību var kavēties līdz 4 nedēļām.

Vecā rezerves daļa jāatdod notīrīta un oriģinālajā iepakojuma. Atdotajai rezerves daļai jābūt piemērotai otrreizējai pārstrādei un pilnā komplektācijā, tā nedrīkst būt oksidējusies, metināta, nodilusi vai mehāniski bojāta, t.i. visām malām un stiprinājumiem jābūt veseliem. Atdotās preces tehniskajiem rādītājiem jābūt tādiem pašiem, kā ir nopirktajai precei.

Startera rotora vārpstas gals nedrīkst būt karsēts (zils), vārpstas iemavām jābūt veselām. Stūres stieņa zobrats nedrīkst būt bojāts vai ierūsējis. Ja stūres stienim ir nebojāts gumijas pārklājums, kā arī rūpnīcas uzliktās metāla spailes, tad nav vajadzīgs pārbaudīt zobrata stāvokli.

Ja rodas jautājumi, sazinieties ar mums - Pateicamies