Ražotāja atļauja | 341 Typ GA1 |
---|---|
Ražotāja atļauja | 341 Typ Z2 |
Ražotāja atļauja | 342 Typ M2 |
Ražotāja atļauja | GO-J |
Iepakojuma garums [cm] | 58.5 |
Iepakojuma platums [cm] | 58.5 |
Iepakojuma augstums [cm] | 88.8 |
Ražotāja rekomendētā eļļa | API GL-4 |
Ražotāja rekomendētā eļļa | API GL-5 |
Ražotāja rekomendētā eļļa | Axle Oil |
Ražotāja rekomendētā eļļa | MIL-PRF-2105E |
Ražotāja rekomendētā eļļa | O-76-D |
Tilpums [Litri] | 208 |
Konteinera tips | Muca |
Specifikācija pēc API | GL-5 |
Specifikācija pēc API | MT-1 |
Ražotāja rekomendētā eļļa | 341 Typ E2 |
Sērija | Mobilube S 80W-90 |
Ražotāja rekomendētā eļļa | Large Manual Transm |
Ražotāja rekomendētā eļļa | STO 1:0 (for Axles) |
Ražotāja rekomendētā eļļa | STO 1:1 G |
Ražotāja rekomendētā eļļa | TE-ML 07A |
Ražotāja rekomendētā eļļa | TE-ML 08 |
Ražotāja atļauja | Approval 235.0 |
Ražotāja atļauja | TE-ML 02B |
Ražotāja atļauja | TE-ML 05A |
Ražotāja atļauja | TE-ML 12L |
Ražotāja atļauja | TE-ML 12M |
Ražotāja atļauja | TE-ML 16B |
Ražotāja atļauja | TE-ML 17H |
Ražotāja atļauja | TE-ML 19B |
Ražotāja atļauja | TE-ML 21A |
Muitas tarifa numurs | 27101987 |
Ražotāja rekomendētā eļļa | API MT-1 |
Ražotāja atļauja | DTFR 12B100 |
Viskozitātes klase pēc SAE | 80W-90 |
Daļa mūsu veikalā pārdodamo produktu tiek pārdoti tikai tādā gadījumā, ja, nopērkot jauno, atdodat mums veco rezerves daļu. Tas nepieciešams tām precēm, kas paredzētas otrreizējai pārstrādei. Tāpēc daļai preču ir klāt pazīme “ķīlas prece”.
Ķīlas atmaksa notiek, pamatojoties uz piegādātāja atbildi, pirms tam atmaksa veikta netiek. Aero Motors OÜ nav pilnvarots pats novērtēt ķīlas. Atbilde par ķīlas atlīdzību var kavēties līdz 4 nedēļām.
Vecā rezerves daļa jāatdod notīrīta un oriģinālajā iepakojuma. Atdotajai rezerves daļai jābūt piemērotai otrreizējai pārstrādei un pilnā komplektācijā, tā nedrīkst būt oksidējusies, metināta, nodilusi vai mehāniski bojāta, t.i. visām malām un stiprinājumiem jābūt veseliem. Atdotās preces tehniskajiem rādītājiem jābūt tādiem pašiem, kā ir nopirktajai precei.
Startera rotora vārpstas gals nedrīkst būt karsēts (zils), vārpstas iemavām jābūt veselām. Stūres stieņa zobrats nedrīkst būt bojāts vai ierūsējis. Ja stūres stienim ir nebojāts gumijas pārklājums, kā arī rūpnīcas uzliktās metāla spailes, tad nav vajadzīgs pārbaudīt zobrata stāvokli.
Ja rodas jautājumi, sazinieties ar mums - Pateicamies