LIQUI MOLY Iekonservēšanas vasks 6100

Premium
15,44 €
29.04.2024
6
Uzmanību! Šis ir mašīntulkojums, un daži vārdi var netikt tulkoti precīzi
Pārklājuma materiāls kā aizsardzība pret koroziju uz vaska bāzes. Visu virsbūves apakšējo aizsargpārklājumu remontam un pēcapstrādei. Pēc žāvēšanas esošie vaski un sveķi veido slēgtu pretkorozijas aizsargplēvi ar izcilām adhezīvām īpašībām. Uz vaska bāzes izgatavotiem izstrādājumiem piemīt “pašdziedinošas” īpašības, un tie arī pielīp esošajiem PVC korpusa pārklājumiem. Pārsvarā virsbūvju apakšām, spārniem un riteņu arkām pēc remonta, PVC apakšējo daļu kopšanai un bojātu virsbūvju remontam.

Pieteikums
Iepriekš rūpīgi notīriet apstrādājamās virsmas un noņemiet rūsu. Virsmām jābūt sausām, bez vaska, netīrumiem un taukiem, kā arī lielā mērā bez putekļiem.
Pirms lietošanas labi sakratiet! Kad bumba ir atbrīvojusies, turpiniet kratīt kannu vēl vienu minūti. Izsmidzinot, turiet kannu vertikāli un uzklājiet saturu plānā kārtā no aptuveni 20 – 30 cm attāluma. Izturība pret nodilumu un koroziju palielinās, palielinoties pārklājuma biezumam. Šī iemesla dēļ izsmidzināšanas process ir jāatkārto vienu vai divas reizes pēc īsa uzliesmošanas perioda.

Ieteicamā uzklāšanas temperatūra: 20 – 25 °C
Tilpums [ml] 500
Konteinera tips Kārba
Sērija

Kas ir ķīla?

Daļa mūsu veikalā pārdodamo produktu tiek pārdoti tikai tādā gadījumā, ja, nopērkot jauno, atdodat mums veco rezerves daļu. Tas nepieciešams tām precēm, kas paredzētas otrreizējai pārstrādei. Tāpēc daļai preču ir klāt pazīme “ķīlas prece”.

Ķīlas atmaksa notiek, pamatojoties uz piegādātāja atbildi, pirms tam atmaksa veikta netiek. Aero Motors OÜ nav pilnvarots pats novērtēt ķīlas. Atbilde par ķīlas atlīdzību var kavēties līdz 4 nedēļām.

Vecā rezerves daļa jāatdod notīrīta un oriģinālajā iepakojuma. Atdotajai rezerves daļai jābūt piemērotai otrreizējai pārstrādei un pilnā komplektācijā, tā nedrīkst būt oksidējusies, metināta, nodilusi vai mehāniski bojāta, t.i. visām malām un stiprinājumiem jābūt veseliem. Atdotās preces tehniskajiem rādītājiem jābūt tādiem pašiem, kā ir nopirktajai precei.

Startera rotora vārpstas gals nedrīkst būt karsēts (zils), vārpstas iemavām jābūt veselām. Stūres stieņa zobrats nedrīkst būt bojāts vai ierūsējis. Ja stūres stienim ir nebojāts gumijas pārklājums, kā arī rūpnīcas uzliktās metāla spailes, tad nav vajadzīgs pārbaudīt zobrata stāvokli.

Ja rodas jautājumi, sazinieties ar mums - Pateicamies