Specifikācija | Caterpillar ECF-3 |
---|---|
Specifikācija | Deutz DQC IV-10 LA |
Specifikācija | Mack EO-M PLUS |
Specifikācija | MAN M3271-1 |
Specifikācija | MB 228.31 |
Specifikācija | MB 228.51 |
Specifikācija | MTU Oil Category 2.1 |
Specifikācija | MTU Oil Category 3.1 |
Specifikācija | Renault RLD-2 |
Specifikācija | Volvo CNG |
Specifikācija | Volvo VDS-3 |
Eļļa | Sintētiskā eļļa |
Ražotāja atļauja | RENAULT RLD-3 |
Ražotāja atļauja | VOLVO VDS-4 |
Specifikācija pēc ACEA | E7 |
Specifikācija pēc API | SN |
Tilpums [Litri] | 20 |
Konteinera tips | Tvertne |
Specifikācija | Renault RXD |
Specifikācija | Renault RGD |
Specifikācija | Cummins CES 20081 |
Ražotāja atļauja | MACK EO-O PREMIUM + |
Ražotāja atļauja | SCANIA LDF-4 |
Specifikācija | MAN M3575 |
Specifikācija pēc API | CJ-4 |
Specifikācija pēc ACEA | E4 |
Specifikācija pēc ACEA | E9 |
Specifikācija pēc ACEA | E6 |
Sērija | WOLF OFFICIALTECH 5W30 UHPD |
Specifikācija | DETDIES DFS 93K218 |
Specifikācija | MACK EO-N PREMIUM + |
Specifikācija | MAN M3477 |
Specifikācija | MAN M3691 |
Specifikācija | MB 235.28 |
Specifikācija | VOITH Ret Oil ClassB |
Specifikācija pēc JASO | DH-2 |
Specifikācija | MAN M3677 |
Viskozitātes klase pēc SAE | 5W-30 |
CHAMPION LUBRICANTS | 8224034 |
---|
Daļa mūsu veikalā pārdodamo produktu tiek pārdoti tikai tādā gadījumā, ja, nopērkot jauno, atdodat mums veco rezerves daļu. Tas nepieciešams tām precēm, kas paredzētas otrreizējai pārstrādei. Tāpēc daļai preču ir klāt pazīme “ķīlas prece”.
Ķīlas atmaksa notiek, pamatojoties uz piegādātāja atbildi, pirms tam atmaksa veikta netiek. Aero Motors OÜ nav pilnvarots pats novērtēt ķīlas. Atbilde par ķīlas atlīdzību var kavēties līdz 4 nedēļām.
Vecā rezerves daļa jāatdod notīrīta un oriģinālajā iepakojuma. Atdotajai rezerves daļai jābūt piemērotai otrreizējai pārstrādei un pilnā komplektācijā, tā nedrīkst būt oksidējusies, metināta, nodilusi vai mehāniski bojāta, t.i. visām malām un stiprinājumiem jābūt veseliem. Atdotās preces tehniskajiem rādītājiem jābūt tādiem pašiem, kā ir nopirktajai precei.
Startera rotora vārpstas gals nedrīkst būt karsēts (zils), vārpstas iemavām jābūt veselām. Stūres stieņa zobrats nedrīkst būt bojāts vai ierūsējis. Ja stūres stienim ir nebojāts gumijas pārklājums, kā arī rūpnīcas uzliktās metāla spailes, tad nav vajadzīgs pārbaudīt zobrata stāvokli.
Ja rodas jautājumi, sazinieties ar mums - Pateicamies