OE-numuram | 000 295 7607 |
---|
MERCEDES-BENZ | 000 295 3407 |
---|---|
MERCEDES-BENZ | 000 295 3607 |
MERCEDES-BENZ | 000 295 5907 |
MERCEDES-BENZ | 000 295 6807 |
MERCEDES-BENZ | 000 295 7606 |
MERCEDES-BENZ | 000 295 7607 |
MERCEDES-BENZ | 002 295 1307 |
MERCEDES-BENZ | A000 295 7607 |
MERCEDES-BENZ | A002 295 1307 |
MERCEDES-BENZ | A000 295 3407 |
MERCEDES-BENZ | A000 295 3607 |
MERCEDES-BENZ | A000 295 5907 |
MERCEDES-BENZ | A000 295 6807 |
MERCEDES-BENZ | A000 295 7606 |
TEXTAR | 52010300 |
---|---|
FEBI BILSTEIN | 12328 |
FERODO | FHC6030 |
PEX | NZ23.032 |
LPR | 3704 |
BENDIX | 512023B |
METELLI | 404-018 |
GIRLING | 1107100 |
MAGNETI MARELLI | 360319030013 |
METELLI | 54-0018 |
BOSCH | 0 986 486 547 |
SACHS | 6283 600 114 |
BREMBO | E 50 004 |
A.B.S. | 41068X |
A.B.S. | 41802X |
TRUSTING | CZ018 |
AKRON-MALÒ | 88540 |
SWAG | 10 91 2273 |
TRISCAN | 8130 23302 |
MEYLE | 012 142 0003 |
DT Spare Parts | 4.67350 |
ROADHOUSE | 1723.01 |
ST-TEMPLIN | 08.220.1990.320 |
BOSCH DIAGNOSTICS | 0 986 486 547 |
FTE | KN2391A1 |
ATE | 03.2523-0812.3 |
AKRON-MALÒ | 88540 |
DT Spare Parts | 4.67350 |
VALEO | 3101323 |
BEGEL Germany | BG29006 |
Daļa mūsu veikalā pārdodamo produktu tiek pārdoti tikai tādā gadījumā, ja, nopērkot jauno, atdodat mums veco rezerves daļu. Tas nepieciešams tām precēm, kas paredzētas otrreizējai pārstrādei. Tāpēc daļai preču ir klāt pazīme “ķīlas prece”.
Ķīlas atmaksa notiek, pamatojoties uz piegādātāja atbildi, pirms tam atmaksa veikta netiek. Aero Motors OÜ nav pilnvarots pats novērtēt ķīlas. Atbilde par ķīlas atlīdzību var kavēties līdz 4 nedēļām.
Vecā rezerves daļa jāatdod notīrīta un oriģinālajā iepakojuma. Atdotajai rezerves daļai jābūt piemērotai otrreizējai pārstrādei un pilnā komplektācijā, tā nedrīkst būt oksidējusies, metināta, nodilusi vai mehāniski bojāta, t.i. visām malām un stiprinājumiem jābūt veseliem. Atdotās preces tehniskajiem rādītājiem jābūt tādiem pašiem, kā ir nopirktajai precei.
Startera rotora vārpstas gals nedrīkst būt karsēts (zils), vārpstas iemavām jābūt veselām. Stūres stieņa zobrats nedrīkst būt bojāts vai ierūsējis. Ja stūres stienim ir nebojāts gumijas pārklājums, kā arī rūpnīcas uzliktās metāla spailes, tad nav vajadzīgs pārbaudīt zobrata stāvokli.
Ja rodas jautājumi, sazinieties ar mums - Pateicamies