Biezums [mm] | 41 |
---|---|
Garums [mm] | 110 |
Masa [kg] | 0.215 |
Savienojumu skaits | 5 |
Platums [mm] | 80 |
MERCEDES-BENZ | 005 545 40 32 |
---|---|
MERCEDES-BENZ | 006 545 90 32 |
MERCEDES-BENZ | 007 545 99 32 |
MERCEDES-BENZ | 013 545 24 32 |
STEYR | 754 599 32 |
MERCEDES-BENZ | A005 545 40 32 |
MERCEDES-BENZ | A006 545 90 32 |
MERCEDES-BENZ | A007 545 99 32 |
MERCEDES-BENZ | A013 545 24 32 |
HITACHI | 132036 |
---|---|
HELLA | 4RV 008 188-061 |
DELPHI | HDC133 |
MEAT & DORIA | 7285855 |
HOFFER | H7285855 |
WE PARTS | 240670067 |
VEMO | V30-71-0015 |
MAHLE | MFL 20 |
BorgWarner (BERU) | GR075 |
MAHLE | MHG 48 |
WILMINK GROUP | WG1749961 |
CSV electronic parts | CRP5855 |
HERTH+BUSS ELPARTS | 75614023 |
HITACHI | 2502036 |
ERA | 661073 |
WILMINK GROUP | WG1486240 |
WILMINK GROUP | WG1498994 |
WILMINK GROUP | WG1794635 |
SWAG | 10 93 4451 |
NAGARES | TPDM/36-12 |
NAGARES | ITGE/3-12 |
SIDAT | 2.85855 |
FISPA | 2.85855 |
MOTAQUIP | LVFU101 |
JP GROUP | 1199208400 |
CSV electronic parts | CRI4005 |
CSV electronic parts | CRI4001 |
MAHLE | MHG 48 |
MAHLE | MHG 33 |
WXQP | 350417 |
MAHLE | MFL 20 |
BorgWarner (BERU) | GR075 |
GECO | GV30-71-0015 |
AUTOTEAM | B85855 |
RecOficial | CRP5855 |
WILMINK GROUP | WG2231648 |
Daļa mūsu veikalā pārdodamo produktu tiek pārdoti tikai tādā gadījumā, ja, nopērkot jauno, atdodat mums veco rezerves daļu. Tas nepieciešams tām precēm, kas paredzētas otrreizējai pārstrādei. Tāpēc daļai preču ir klāt pazīme “ķīlas prece”.
Ķīlas atmaksa notiek, pamatojoties uz piegādātāja atbildi, pirms tam atmaksa veikta netiek. Aero Motors OÜ nav pilnvarots pats novērtēt ķīlas. Atbilde par ķīlas atlīdzību var kavēties līdz 4 nedēļām.
Vecā rezerves daļa jāatdod notīrīta un oriģinālajā iepakojuma. Atdotajai rezerves daļai jābūt piemērotai otrreizējai pārstrādei un pilnā komplektācijā, tā nedrīkst būt oksidējusies, metināta, nodilusi vai mehāniski bojāta, t.i. visām malām un stiprinājumiem jābūt veseliem. Atdotās preces tehniskajiem rādītājiem jābūt tādiem pašiem, kā ir nopirktajai precei.
Startera rotora vārpstas gals nedrīkst būt karsēts (zils), vārpstas iemavām jābūt veselām. Stūres stieņa zobrats nedrīkst būt bojāts vai ierūsējis. Ja stūres stienim ir nebojāts gumijas pārklājums, kā arī rūpnīcas uzliktās metāla spailes, tad nav vajadzīgs pārbaudīt zobrata stāvokli.
Ja rodas jautājumi, sazinieties ar mums - Pateicamies