Specifikācija | Allison C-4 |
---|---|
Ražotāja rekomendētā eļļa | Honda ATF-Z1 |
Tilpums [Litri] | 20 |
Konteinera tips | Kanna |
Specifikācija | JWS 3309 |
Eļļa | HC sintēzes eļļa (pēc hidrokrekinga) |
Specifikācija | ATF +3/+4 |
Specifikācija | T-IV/T-III |
Ražotāja rekomendētā eļļa | 14A/14B/16L/17 |
Ražotāja rekomendētā eļļa | BMW 7045E/LA2634 |
Ražotāja rekomendētā eļļa | DTFR 13C100 (236.1) |
Ražotāja rekomendētā eļļa | DTFR 13C110 (236.11) |
Ražotāja rekomendētā eļļa | DTFR 13C120 (236.2) |
Ražotāja rekomendētā eļļa | DTFR 13C140 (236.7) |
Ražotāja rekomendētā eļļa | DTFR 13C170 (236.9) |
Ražotāja rekomendētā eļļa | DTFR 38B100 (236.3) |
Ražotāja rekomendētā eļļa | G 052 025/055 025 |
Ražotāja rekomendētā eļļa | G 052 990 |
Ražotāja rekomendētā eļļa | GM Dexron IID/IIIH |
Ražotāja rekomendētā eļļa | LT-71141 |
Ražotāja rekomendētā eļļa | MAN 339 V1/V2/Z1/Z2 |
Ražotāja rekomendētā eļļa | MB 236.5/6/10 |
Ražotāja rekomendētā eļļa | Voith 55.6335 |
Ražotāja rekomendētā eļļa | Volvo 97340/97341 |
Ražotāja rekomendētā eļļa | VW G052 162 |
Ražotāja rekomendētā eļļa | ZF TE-ML 03D/04D/11B |
SAE viskozitātes klase | ATF |
Daļa mūsu veikalā pārdodamo produktu tiek pārdoti tikai tādā gadījumā, ja, nopērkot jauno, atdodat mums veco rezerves daļu. Tas nepieciešams tām precēm, kas paredzētas otrreizējai pārstrādei. Tāpēc daļai preču ir klāt pazīme “ķīlas prece”.
Ķīlas atmaksa notiek, pamatojoties uz piegādātāja atbildi, pirms tam atmaksa veikta netiek. Aero Motors OÜ nav pilnvarots pats novērtēt ķīlas. Atbilde par ķīlas atlīdzību var kavēties līdz 4 nedēļām.
Vecā rezerves daļa jāatdod notīrīta un oriģinālajā iepakojuma. Atdotajai rezerves daļai jābūt piemērotai otrreizējai pārstrādei un pilnā komplektācijā, tā nedrīkst būt oksidējusies, metināta, nodilusi vai mehāniski bojāta, t.i. visām malām un stiprinājumiem jābūt veseliem. Atdotās preces tehniskajiem rādītājiem jābūt tādiem pašiem, kā ir nopirktajai precei.
Startera rotora vārpstas gals nedrīkst būt karsēts (zils), vārpstas iemavām jābūt veselām. Stūres stieņa zobrats nedrīkst būt bojāts vai ierūsējis. Ja stūres stienim ir nebojāts gumijas pārklājums, kā arī rūpnīcas uzliktās metāla spailes, tad nav vajadzīgs pārbaudīt zobrata stāvokli.
Ja rodas jautājumi, sazinieties ar mums - Pateicamies