TOTAL Manuālās pārnesumkārbas eļļa 2214138

Premium
148,20 €
14.05.2024
4
Uzmanību! Šis ir mašīntulkojums, un daži vārdi var netikt tulkoti precīzi
TRAXIUM GEAR 9 FE 75W-80 ir sintētiska smērviela manuālām un automatizētām pārnesumkārbām, gan sinhronizētām, gan nesinhronizētām, kas darbojas vissmagākajos slodzes, ātruma un temperatūras apstākļos. TRAXIUM GEAR 9 FE 75W-80 ir īpaši izstrādāts visām ZF pārnesumkārbām ar vai bez Intarder, kas nodrošina iztukšošanas intervālu līdz 540 000 km. Šī smērviela ir īpaši piemērota jaunākajām ZF pārnesumkārbām ar oglekļa sinhronizāciju (ZF TE-ML 01E) un ZF pārnesumkārbām ar molibdēna sinhronizāciju (ZF TE-ML 02E). TRAXIUM GEAR 9 FE 75W-80 ir smērviela ar VOLVO 97307 apstiprinājumu (iztukšošanas intervāls līdz 400 000 km). TRAXIUM GEAR 9 FE 75W-80 ir izstrādāts MAN 341 Z5 tipa apstiprināšanai (iztukšošanas intervāls līdz 500 000 km) ar intarder vai bez tā.
TRAXIUM GEAR 9 FE 75W-80 ir apstiprināts arī palēninātāja lietošanai VOITH CLASS C, MAN 341 type VR, MB Approval 235.29 ar maksimālo iztukšošanas intervālu 240.000 km. TRAXIUM GEAR 9 FE 75W-80 ir īpaši piemērots pagarinātiem iztukšošanas intervāliem komerciālo transportlīdzekļu pārnesumkārbās no Renault Trucks, DAF, Iveco un visiem komerciālajiem transportlīdzekļiem, kas aprīkoti ar manuālo un automatizēto pārnesumkārbu un jebkuru lietojumprogrammu, kurai nepieciešams API GL-4 veiktspējas līmenis.

Samazināts degvielas patēriņš salīdzinājumā ar standarta smērvielām, pateicoties TOTAL degvielas ekonomijas tehnoloģijai.
Samazinātas uzturēšanas izmaksas: īpaši izstrādāts, lai sasniegtu ražotāja ieteiktos pagarinātos drenāžas intervālus.
Lieliska pārnesumkārbu aizsardzība pret nodilumu un koroziju eļļas ekstremālā spiediena īpašību dēļ.
Uzlabota vadītāja palaišanas pieredze: zemas temperatūras plūstamība, pateicoties augstam viskozitātes indeksam, radot priekšrocības aukstās palaišanas laikā un ierobežojot vilkmes zudumus un degvielas patēriņu.
Lieliska stabilitāte darbībā, pateicoties augstam viskozitātes indeksam.
Augsta saderība ar eļļas filtriem pretputu īpašību dēļ.
Uzlabota pārnesumu pārslēgšana: pārnesumu pārslēdzamība ar dažādiem sinhronizatora materiāliem, piemēram, saķepināšanu, molibdēnu un oglekli.
Atbalsta produktu racionalizāciju (ZF, VOITH, VOLVO, MAN, MERCEDES BENZ).
Eļļa Sintētiskā eļļa
Ražotāja atļauja MAN 341 Z-5
Ražotāja atļauja Voith Type B
Ražotāja atļauja VOLVO 97307
Ražotāja atļauja ZF TE-ML 01E
Viskozitātes klase pēc SAE 75W-80
Ražotāja atļauja Voith Oil Class C
Ražotāja atļauja ZF TE-ML 02E
Ražotāja atļauja ZF TE-ML 16P
Ražotāja atļauja MAN 341 Type VR
Specifikācija pēc API GL-4
Ražotāja atļauja MB 235.29
Sērija Traxium gear 9 FE 75W-80
VOLVO 97307
MAN 341 Typ Z-5
IVECO MGS2
MAN 341 TYPE VR
MERCEDES-BENZ 235.29

Kas ir ķīla?

Daļa mūsu veikalā pārdodamo produktu tiek pārdoti tikai tādā gadījumā, ja, nopērkot jauno, atdodat mums veco rezerves daļu. Tas nepieciešams tām precēm, kas paredzētas otrreizējai pārstrādei. Tāpēc daļai preču ir klāt pazīme “ķīlas prece”.

Ķīlas atmaksa notiek, pamatojoties uz piegādātāja atbildi, pirms tam atmaksa veikta netiek. Aero Motors OÜ nav pilnvarots pats novērtēt ķīlas. Atbilde par ķīlas atlīdzību var kavēties līdz 4 nedēļām.

Vecā rezerves daļa jāatdod notīrīta un oriģinālajā iepakojuma. Atdotajai rezerves daļai jābūt piemērotai otrreizējai pārstrādei un pilnā komplektācijā, tā nedrīkst būt oksidējusies, metināta, nodilusi vai mehāniski bojāta, t.i. visām malām un stiprinājumiem jābūt veseliem. Atdotās preces tehniskajiem rādītājiem jābūt tādiem pašiem, kā ir nopirktajai precei.

Startera rotora vārpstas gals nedrīkst būt karsēts (zils), vārpstas iemavām jābūt veselām. Stūres stieņa zobrats nedrīkst būt bojāts vai ierūsējis. Ja stūres stienim ir nebojāts gumijas pārklājums, kā arī rūpnīcas uzliktās metāla spailes, tad nav vajadzīgs pārbaudīt zobrata stāvokli.

Ja rodas jautājumi, sazinieties ar mums - Pateicamies