SAE viskozitātes klase | 75W90 |
---|---|
Specifikācija | SAE J2360 |
Eļļa | Sintētiskā eļļa |
Ražotāja atļauja | DAF |
Ražotāja atļauja | Mack GO-J Plus |
Ražotāja atļauja | MAN 341 Type Z2 |
Ražotāja atļauja | MAN 342 Type S1 |
Ražotāja atļauja | SCANIA STO 1:0 |
Ražotāja atļauja | SCANIA STO 2:0 A FS |
Ražotāja atļauja | VOLVO 97312 |
Ražotāja atļauja | ZF TE-ML 02B |
Ražotāja atļauja | ZF TE-ML 05A |
Ražotāja atļauja | ZF TE-ML 12L |
Ražotāja atļauja | ZF TE-ML 12N |
Ražotāja atļauja | ZF TE-ML 16F |
Ražotāja atļauja | ZF TE-ML 17B |
Ražotāja atļauja | ZF TE-ML 19C |
Ražotāja atļauja | ZF TE-ML 21A |
Tilpums [Litri] | 20 |
API | GL-4 |
API | GL-5 |
API | MT-1 |
Ražotāja atļauja | ARVIN MERITOR 076-N |
Sērija | Traxium dual 9 FE 75W-90 |
Ražotāja atļauja | SCANIA STO 1:1 G |
Ražotāja atļauja | DTFR 12B140 (235.8) |
Ražotāja atļauja | IVECO RAM1 |
Ražotāja atļauja | IVECO RAS1 |
MB | 235.8 |
---|---|
VOLVO | 97312 |
MAN | 341 Typ Z-2 |
ZF | TE-ML 19C |
---|---|
ZF | TE-ML 21A |
ARVIN MERITOR | 076-N |
SCANIA | STO 1:0 |
SCANIA | STO 2:0 A FS |
TOTAL | 2214145 |
ZF | TE-ML 05A |
ZF | TE-ML 12N |
IVECO | RAM1 |
IVECO | RAS1 |
MAN | 341 Typ GA1 |
MAN | 342 Type S-1 |
SCANIA | STO 1:1G |
MACK | 97321 |
MERCEDES-BENZ | DTFR 12B140 (235.8) |
Daļa mūsu veikalā pārdodamo produktu tiek pārdoti tikai tādā gadījumā, ja, nopērkot jauno, atdodat mums veco rezerves daļu. Tas nepieciešams tām precēm, kas paredzētas otrreizējai pārstrādei. Tāpēc daļai preču ir klāt pazīme “ķīlas prece”.
Ķīlas atmaksa notiek, pamatojoties uz piegādātāja atbildi, pirms tam atmaksa veikta netiek. Aero Motors OÜ nav pilnvarots pats novērtēt ķīlas. Atbilde par ķīlas atlīdzību var kavēties līdz 4 nedēļām.
Vecā rezerves daļa jāatdod notīrīta un oriģinālajā iepakojuma. Atdotajai rezerves daļai jābūt piemērotai otrreizējai pārstrādei un pilnā komplektācijā, tā nedrīkst būt oksidējusies, metināta, nodilusi vai mehāniski bojāta, t.i. visām malām un stiprinājumiem jābūt veseliem. Atdotās preces tehniskajiem rādītājiem jābūt tādiem pašiem, kā ir nopirktajai precei.
Startera rotora vārpstas gals nedrīkst būt karsēts (zils), vārpstas iemavām jābūt veselām. Stūres stieņa zobrats nedrīkst būt bojāts vai ierūsējis. Ja stūres stienim ir nebojāts gumijas pārklājums, kā arī rūpnīcas uzliktās metāla spailes, tad nav vajadzīgs pārbaudīt zobrata stāvokli.
Ja rodas jautājumi, sazinieties ar mums - Pateicamies