K2 Bremžu šķidrums T103

Vidējs
2,49 €
29.04.2024
16
2,35 €
30.04.2024
30
2,20 €
01.05.2024
30
Uzmanību! Šis ir mašīntulkojums, un daži vārdi var netikt tulkoti precīzi
K2 DOT 3 ir moderns bremžu šķidrums, ko izmanto bremžu un sajūga sistēmās. DOT 3 bremžu šķidruma viršanas temperatūra ievērojami pārsniedz nepieciešamo temperatūru 205 C. Tas nodrošina lielisku aizsardzību pret koroziju un aizsargā gumijas elementus. Pagarina bremžu sistēmas kalpošanas laiku.

Sajaucams un maināms ar DOT un R3 bremžu šķidrumiem.

Tam ir "B" drošības marķējums un atbilstības sertifikāts, ko izdevis Varšavas Autotransporta institūts.

K2 DOT 3 Atbilst Polijā spēkā esošā standarta PN-C-40005:2002, kā arī Amerikas standartu FMVSS 116, DOT3, SAE J 1703 prasībām. Bremžu šķidrums K2 DOT 3 paredzēts nomaiņai visu veidu automašīnās. kur lietošanas pamācība pieprasa izmantot bremžu šķidrumu DOT 3 vai R3.

Ieteicams to nomainīt ik pēc 2 gadiem vai ik pēc 40 000 km. kilometru nobraukums.

Lai efektīvi un ātri nomainītu bremžu šķidrumu, mēs iesakām izmantot MASNER bremžu šķidruma nomaiņas komplektu

Lietošana:
Mainot bremžu šķidrumu, ievērojiet transportlīdzekļa ražotāja ieteikumus.
Pievienojiet šķidrumu bremžu šķidruma rezervuāram (piepildiet līmeni atbilstoši mērtraukam uz tvertnes).
Sausās vārīšanās punkts [°C] 205
Ražotāja atļauja SAE J 1703
Kvalitāte DOT 3
Rekomendētais tehniskās apkopes intervāls [km] 40000
Rekomendētais tehniskās apkopes intervāls [gadi] 2
Specifikācija pēc DOT DOT 3
Konteinera tips Pudele
Masa [g] 500
Ražotāja atļauja FMVSS 116 DOT 3
Specifikācija PN-C-40005:2002
Sērija K2 DOT 3

Kas ir ķīla?

Daļa mūsu veikalā pārdodamo produktu tiek pārdoti tikai tādā gadījumā, ja, nopērkot jauno, atdodat mums veco rezerves daļu. Tas nepieciešams tām precēm, kas paredzētas otrreizējai pārstrādei. Tāpēc daļai preču ir klāt pazīme “ķīlas prece”.

Ķīlas atmaksa notiek, pamatojoties uz piegādātāja atbildi, pirms tam atmaksa veikta netiek. Aero Motors OÜ nav pilnvarots pats novērtēt ķīlas. Atbilde par ķīlas atlīdzību var kavēties līdz 4 nedēļām.

Vecā rezerves daļa jāatdod notīrīta un oriģinālajā iepakojuma. Atdotajai rezerves daļai jābūt piemērotai otrreizējai pārstrādei un pilnā komplektācijā, tā nedrīkst būt oksidējusies, metināta, nodilusi vai mehāniski bojāta, t.i. visām malām un stiprinājumiem jābūt veseliem. Atdotās preces tehniskajiem rādītājiem jābūt tādiem pašiem, kā ir nopirktajai precei.

Startera rotora vārpstas gals nedrīkst būt karsēts (zils), vārpstas iemavām jābūt veselām. Stūres stieņa zobrats nedrīkst būt bojāts vai ierūsējis. Ja stūres stienim ir nebojāts gumijas pārklājums, kā arī rūpnīcas uzliktās metāla spailes, tad nav vajadzīgs pārbaudīt zobrata stāvokli.

Ja rodas jautājumi, sazinieties ar mums - Pateicamies