K2 2 taktu dzinēja eļļa O528REDML100E

Vidējs
0,79 €
30.04.2024
30
Uzmanību! Šis ir mašīntulkojums, un daži vārdi var netikt tulkoti precīzi
Daļēji sintētiska K2 2T divtaktu motoreļļa izmantošanai ar gaisu un ūdeni dzesējamos dzinējos. Tas ir lieliski piemērots motorolleriem, motocikliem, zāģiem, krūmgriežiem un benzīna trimmeriem, kā arī visur, kur tiek izmantots divtaktu dzinējs. Modernajai eļļas formulai ir raksturīga zema dūmu emisija un ļoti labas eļļošanas īpašības. Novērš aizdedzes sveču nogulsnes. Bagātināts ar piedevām, kas novērš gredzenu saspiešanu.

K2 2T Stroke mazuts satur sintētisku šķīdinātāju, kas atvieglo sajaukšanos ar degvielu. Var ieliet tieši degvielas tvertnē. To var izmantot vadošo iekārtu ražotāju iekārtās, piem. Stihl, Stiga, Husqvarna un citi uzņēmumi.

Specifikācija: API:TC, JASO:FC, ISO:EGC.

Lietošanas norādījumi: Ja dzinēja ražotājs neiesaka citādi - dozēšana ir 1:50, t.i., 50 ml iepakojums ir pietiekams 2,5 l benzīna.
Eļļa Pussintētiskā eļļa
Konteinera tips Pudele
Tilpums [ml] 100
Specifikācija pēc API TC
Specifikācija pēc JASO FC
DIN/ISO ISO L-EGC
Sērija K2 2T STROKE OIL
Krāsa sarkans

Kas ir ķīla?

Daļa mūsu veikalā pārdodamo produktu tiek pārdoti tikai tādā gadījumā, ja, nopērkot jauno, atdodat mums veco rezerves daļu. Tas nepieciešams tām precēm, kas paredzētas otrreizējai pārstrādei. Tāpēc daļai preču ir klāt pazīme “ķīlas prece”.

Ķīlas atmaksa notiek, pamatojoties uz piegādātāja atbildi, pirms tam atmaksa veikta netiek. Aero Motors OÜ nav pilnvarots pats novērtēt ķīlas. Atbilde par ķīlas atlīdzību var kavēties līdz 4 nedēļām.

Vecā rezerves daļa jāatdod notīrīta un oriģinālajā iepakojuma. Atdotajai rezerves daļai jābūt piemērotai otrreizējai pārstrādei un pilnā komplektācijā, tā nedrīkst būt oksidējusies, metināta, nodilusi vai mehāniski bojāta, t.i. visām malām un stiprinājumiem jābūt veseliem. Atdotās preces tehniskajiem rādītājiem jābūt tādiem pašiem, kā ir nopirktajai precei.

Startera rotora vārpstas gals nedrīkst būt karsēts (zils), vārpstas iemavām jābūt veselām. Stūres stieņa zobrats nedrīkst būt bojāts vai ierūsējis. Ja stūres stienim ir nebojāts gumijas pārklājums, kā arī rūpnīcas uzliktās metāla spailes, tad nav vajadzīgs pārbaudīt zobrata stāvokli.

Ja rodas jautājumi, sazinieties ar mums - Pateicamies