1,92 €
03.05.2024
12
1,34 €
06.05.2024
30
1,23 €
07.05.2024
30
Uzmanību! Šis ir mašīntulkojums, un daži vārdi var netikt tulkoti precīzi
K2 EUROBLUE ir urīnvielas ūdens šķīdums, ko izmanto dīzeļdzinējos, izmantojot selektīvās katalītiskās reducēšanas (SCR) tehnoloģiju.
Samazina videi kaitīgo slāpekļa oksīdu (NOx) emisiju.
Pirms lietošanas pārliecinieties, vai produkts ir cieši noslēgts. Neskarts blīvējums garantē produkta oriģinalitāti un augstāko kvalitāti. Glabājiet iepakojumu cieši noslēgtu. Neļaujiet šķidrumam izplūst.
Nekavējoties noslaukiet izlijušo šķidrumu ar mitru drānu. Produkts nav klasificēts kā bīstams cilvēku veselībai un videi.
Ieteicamā produkta uzglabāšanas temperatūra ir no -11,5°C līdz 30°C, jāizvairās no tiešiem saules stariem. Ja nokļūst uz ādas, nomazgāt ar lielu daudzumu ūdens. Ja nokļūst acīs, uzmanīgi skalot ar ūdeni vairākas minūtes, konsultēties ar ārstu.

Lietošanas veids: Lietojiet saskaņā ar automašīnas ražotāja ieteikumiem.
Specifikācija EURO 4
Specifikācija EURO 5
Specifikācija ISO 22241
Tilpums [Litri] 1
Degvielasveids Dīzeļdegviela
Konteinera tips Pudele
Specifikācija EURO 6
Sērija K2 EUROBLUE

Kas ir ķīla?

Daļa mūsu veikalā pārdodamo produktu tiek pārdoti tikai tādā gadījumā, ja, nopērkot jauno, atdodat mums veco rezerves daļu. Tas nepieciešams tām precēm, kas paredzētas otrreizējai pārstrādei. Tāpēc daļai preču ir klāt pazīme “ķīlas prece”.

Ķīlas atmaksa notiek, pamatojoties uz piegādātāja atbildi, pirms tam atmaksa veikta netiek. Aero Motors OÜ nav pilnvarots pats novērtēt ķīlas. Atbilde par ķīlas atlīdzību var kavēties līdz 4 nedēļām.

Vecā rezerves daļa jāatdod notīrīta un oriģinālajā iepakojuma. Atdotajai rezerves daļai jābūt piemērotai otrreizējai pārstrādei un pilnā komplektācijā, tā nedrīkst būt oksidējusies, metināta, nodilusi vai mehāniski bojāta, t.i. visām malām un stiprinājumiem jābūt veseliem. Atdotās preces tehniskajiem rādītājiem jābūt tādiem pašiem, kā ir nopirktajai precei.

Startera rotora vārpstas gals nedrīkst būt karsēts (zils), vārpstas iemavām jābūt veselām. Stūres stieņa zobrats nedrīkst būt bojāts vai ierūsējis. Ja stūres stienim ir nebojāts gumijas pārklājums, kā arī rūpnīcas uzliktās metāla spailes, tad nav vajadzīgs pārbaudīt zobrata stāvokli.

Ja rodas jautājumi, sazinieties ar mums - Pateicamies