K2 Stūres pastiprinātāja eļļa O580ML500E

Vidējs
3,24 €
07.05.2024
30
2,89 €
08.05.2024
30
Uzmanību! Šis ir mašīntulkojums, un daži vārdi var netikt tulkoti precīzi
K2 PŠŠ ir augstas kvalitātes stūres pastiprinātāja šķidrums. Pateicoties īpaši izvēlētu bāzes eļļu un piedevu izmantošanai, tas aizsargā stūres pastiprinātāja sistēmu pret pārmērīgu nodilumu un pagarina tā kalpošanas laiku.

K2 PŠŠ novērš stūres pastiprinātāja sūkņa bojājumus un uztur lielisku plūstamību pat ļoti zemās temperatūrās.

Tas ir ieteicams lielākajai daļai tirgū pieejamo stūres pastiprinātāja sistēmu veidu.

Svarīgi: regulāra stūres pastiprinātāja šķidruma stāvokļa pārbaude pasargās no iespējamiem remontiem un pagarinās visas sistēmas kalpošanas laiku.
Specifikācija Allison C4
Specifikācija CAT TO-2
Specifikācija Ford ESP-M2C166-H
Specifikācija MB 236.1
Specifikācija MB 236.2
Tilpums [Litri] 0.5
Konteinera tips Pudele
Ražotāja rekomendētā eļļa ZF TE-ML 14
Sērija K2 PSF
Specifikācija GM DEXTRON III
Specifikācija FORDM
FORD M2C-166H
ZF TE-ML 09
K2 GM DEXTRON III
K2 GMD-III H
K2 MB 236.2
K2 FORDM
K2 FORD ESP-M2C166-H
K2 ESP-M2C166-H
K2 FORD ESP-M2C 138-CJ
K2 ESP-M2C 138-CJ
K2 ALLISON C4
K2 CAT TO-2
ZF ZF TE-ML 09
ZF ZF TE-ML 14
K2 MB 236.1

Kas ir ķīla?

Daļa mūsu veikalā pārdodamo produktu tiek pārdoti tikai tādā gadījumā, ja, nopērkot jauno, atdodat mums veco rezerves daļu. Tas nepieciešams tām precēm, kas paredzētas otrreizējai pārstrādei. Tāpēc daļai preču ir klāt pazīme “ķīlas prece”.

Ķīlas atmaksa notiek, pamatojoties uz piegādātāja atbildi, pirms tam atmaksa veikta netiek. Aero Motors OÜ nav pilnvarots pats novērtēt ķīlas. Atbilde par ķīlas atlīdzību var kavēties līdz 4 nedēļām.

Vecā rezerves daļa jāatdod notīrīta un oriģinālajā iepakojuma. Atdotajai rezerves daļai jābūt piemērotai otrreizējai pārstrādei un pilnā komplektācijā, tā nedrīkst būt oksidējusies, metināta, nodilusi vai mehāniski bojāta, t.i. visām malām un stiprinājumiem jābūt veseliem. Atdotās preces tehniskajiem rādītājiem jābūt tādiem pašiem, kā ir nopirktajai precei.

Startera rotora vārpstas gals nedrīkst būt karsēts (zils), vārpstas iemavām jābūt veselām. Stūres stieņa zobrats nedrīkst būt bojāts vai ierūsējis. Ja stūres stienim ir nebojāts gumijas pārklājums, kā arī rūpnīcas uzliktās metāla spailes, tad nav vajadzīgs pārbaudīt zobrata stāvokli.

Ja rodas jautājumi, sazinieties ar mums - Pateicamies