K2 Motoreļļa O2711E

Vidējs
4,30 €
07.05.2024
30
Uzmanību! Šis ir mašīntulkojums, un daži vārdi var netikt tulkoti precīzi
K2 20W-50 XL 1L ir moderna motoreļļa, kas ražota, izmantojot NANOTECH tehnoloģiju. Tas izmanto nano izmēra eļļas daļiņas, kas precīzi sasniedz kritiskos eļļošanas punktus, integrējas ar metāla virsmu, nodrošinot perfektu eļļošanu un virsmas aizsardzību. Īpašas pretnodiluma piedevu molekulas lieliski aizsargā dzinēju pret nodilumu. Pareizi veidotas mazgāšanas-izkliedēšanas, viskozitātes-temperatūras, antioksidanta un pretkorozijas sastāvdaļas nodrošina atbilstošus motora darbības parametrus visos apstākļos.

IETEICAMS VIEGLAJIEM AUTOMOBIĻIEM UN FURGONIEM, KAS DARBOJAS AR BENZĪNU, DĪZEĻDEGVIELU UN SAŠĶIDRINĀTU NAFTAS GĀZI, NEATKARĪGI NO MOTORA NODILUMA PAKĀPES. PAAUGSTINĀTAS VISKOZITĀTES PARAMETRU DĒĻ TAS IR IDEĀLI PIEMĒROTS VECĀKIEM, VALKĀJAMIEM DZINĒJIEM.

LIETOŠANAS PRIEKŠROCĪBAS:

- Dzinēja aizsardzība zemā apkārtējās vides temperatūrā līdz -15 grādiem pēc C
- Nodrošina optimālu aizsardzību pat ļoti augstā temperatūrā, līdz +50 grādiem pēc C
- Aizsargā dzinēju pret krampjiem
- Apklusina dzinēja darbību
- Samazina eļļas patēriņu
- Atjauno plombu elastību
Eļļa Minerālā eļļa
Specifikācija pēc API SL
Specifikācija pēc API CF
Tilpums [Litri] 1
Konteinera tips Pudele
Viskozitātes klase pēc SAE 20W-50
Sērija K2 20W-50 XL

Kas ir ķīla?

Daļa mūsu veikalā pārdodamo produktu tiek pārdoti tikai tādā gadījumā, ja, nopērkot jauno, atdodat mums veco rezerves daļu. Tas nepieciešams tām precēm, kas paredzētas otrreizējai pārstrādei. Tāpēc daļai preču ir klāt pazīme “ķīlas prece”.

Ķīlas atmaksa notiek, pamatojoties uz piegādātāja atbildi, pirms tam atmaksa veikta netiek. Aero Motors OÜ nav pilnvarots pats novērtēt ķīlas. Atbilde par ķīlas atlīdzību var kavēties līdz 4 nedēļām.

Vecā rezerves daļa jāatdod notīrīta un oriģinālajā iepakojuma. Atdotajai rezerves daļai jābūt piemērotai otrreizējai pārstrādei un pilnā komplektācijā, tā nedrīkst būt oksidējusies, metināta, nodilusi vai mehāniski bojāta, t.i. visām malām un stiprinājumiem jābūt veseliem. Atdotās preces tehniskajiem rādītājiem jābūt tādiem pašiem, kā ir nopirktajai precei.

Startera rotora vārpstas gals nedrīkst būt karsēts (zils), vārpstas iemavām jābūt veselām. Stūres stieņa zobrats nedrīkst būt bojāts vai ierūsējis. Ja stūres stienim ir nebojāts gumijas pārklājums, kā arī rūpnīcas uzliktās metāla spailes, tad nav vajadzīgs pārbaudīt zobrata stāvokli.

Ja rodas jautājumi, sazinieties ar mums - Pateicamies