K2 Motoreļļa O2051E

Vidējs
4,42 €
07.05.2024
30
Uzmanību! Šis ir mašīntulkojums, un daži vārdi var netikt tulkoti precīzi
K2 TEXAR 10W-40 XL-TD 1L ir pussintētiska, moderna motoreļļa, kas izstrādāta un ražota, izmantojot jaunāko "NANOTECH" tehnoloģiju.

Īpašas pretnodiluma piedevu molekulas lieliski aizsargā dzinēju pret nodilumu. Pareizi veidotas mazgāšanas-izkliedēšanas, viskozitātes-temperatūras, antioksidanta un pretkorozijas sastāvdaļas nodrošina atbilstošus motora darbības parametrus visos apstākļos. Sintētiskās bāzes eļļas pievienošana kopā ar ķīmiski modificētu minerālu bāzes eļļu nodrošina daudz labāku eļļošanu un dzinēja aizsardzību salīdzinājumā ar minerāleļļām. Atvieglo dzinēja iedarbināšanu, īpaši zemās temperatūrās. Ieteicams vieglo automobiļu dīzeļdzinējiem un piegādes furgoniem ar turbokompresoriem vai bez tiem, neatkarīgi no motora nodiluma pakāpes.
Specifikācija Diesel
Specifikācija MB 229.1
Eļļa Pussintētiskā eļļa
Specifikācija pēc API CF
Viskozitātes klase pēc SAE 10W-40
Tilpums [Litri] 1
Konteinera tips Pudele
Specifikācija pēc ACEA B3
Specifikācija VW 505.00
Sērija K2 TEXAR 10W-40 XL-TD

Kas ir ķīla?

Daļa mūsu veikalā pārdodamo produktu tiek pārdoti tikai tādā gadījumā, ja, nopērkot jauno, atdodat mums veco rezerves daļu. Tas nepieciešams tām precēm, kas paredzētas otrreizējai pārstrādei. Tāpēc daļai preču ir klāt pazīme “ķīlas prece”.

Ķīlas atmaksa notiek, pamatojoties uz piegādātāja atbildi, pirms tam atmaksa veikta netiek. Aero Motors OÜ nav pilnvarots pats novērtēt ķīlas. Atbilde par ķīlas atlīdzību var kavēties līdz 4 nedēļām.

Vecā rezerves daļa jāatdod notīrīta un oriģinālajā iepakojuma. Atdotajai rezerves daļai jābūt piemērotai otrreizējai pārstrādei un pilnā komplektācijā, tā nedrīkst būt oksidējusies, metināta, nodilusi vai mehāniski bojāta, t.i. visām malām un stiprinājumiem jābūt veseliem. Atdotās preces tehniskajiem rādītājiem jābūt tādiem pašiem, kā ir nopirktajai precei.

Startera rotora vārpstas gals nedrīkst būt karsēts (zils), vārpstas iemavām jābūt veselām. Stūres stieņa zobrats nedrīkst būt bojāts vai ierūsējis. Ja stūres stienim ir nebojāts gumijas pārklājums, kā arī rūpnīcas uzliktās metāla spailes, tad nav vajadzīgs pārbaudīt zobrata stāvokli.

Ja rodas jautājumi, sazinieties ar mums - Pateicamies