MA PROFESSIONAL Hermētiķis 20-A16

Vidējs
1,28 €
07.05.2024
30
Uzmanību! Šis ir mašīntulkojums, un daži vārdi var netikt tulkoti precīzi
Mūsdienīgs, augstas temperatūras, ātri sacietējošs blīvējums izturīgs pret vibrācijām, spiedienu, atmosfēras ietekmi un cikliskām termiskām slodzēm diapazonā no -54 līdz 329°C. Nodrošina pilnīgu sastāvdaļu hermētiskumu. Tas ir izturīgs pret eļļu, glikolu un citām ķīmiskām vielām. Ieteicams blīvējumu veidošanai automašīnu dzinējos un citās instalācijās.

Pieteikums
Mehānisko komponentu un ierīču blīvējumu veidošana
Komponentu blīvēšana

Lietošana
1 Notīriet un nosusiniet virsmas.
2 Uz vienas virsmas uzklājiet 1,5–6 mm platu silikona sloksni.
3 Atgaidiet aptuveni 15 minūtes sākotnējai (virsmas) sacietēšanai un salieciet visas detaļas. Pilnīga sacietēšana notiek aptuveni pēc 24 stundām, atkarībā no temperatūras un gaisa mitruma.

PIEZĪME: neizmantot kā dzinēja galvas blīvi.
ķīm. īpašības eļļas noturīgs
Konteinera tips Caurspīdīgs iepakojums
Masa [g] 32
Temperatūras diapazons līdz [°C] 329
Temperatūras diapazons no [°C] -54
ķīm. īpašības termoizturīgs
ķīm. īpašības ķīmiski noturīgs
Sērija MA PROFESSIONAL -Black Hi-Temp Silicone Gasket Maker 329°C
Krāsa Black
noturīgs pret vibrāciju

Kas ir ķīla?

Daļa mūsu veikalā pārdodamo produktu tiek pārdoti tikai tādā gadījumā, ja, nopērkot jauno, atdodat mums veco rezerves daļu. Tas nepieciešams tām precēm, kas paredzētas otrreizējai pārstrādei. Tāpēc daļai preču ir klāt pazīme “ķīlas prece”.

Ķīlas atmaksa notiek, pamatojoties uz piegādātāja atbildi, pirms tam atmaksa veikta netiek. Aero Motors OÜ nav pilnvarots pats novērtēt ķīlas. Atbilde par ķīlas atlīdzību var kavēties līdz 4 nedēļām.

Vecā rezerves daļa jāatdod notīrīta un oriģinālajā iepakojuma. Atdotajai rezerves daļai jābūt piemērotai otrreizējai pārstrādei un pilnā komplektācijā, tā nedrīkst būt oksidējusies, metināta, nodilusi vai mehāniski bojāta, t.i. visām malām un stiprinājumiem jābūt veseliem. Atdotās preces tehniskajiem rādītājiem jābūt tādiem pašiem, kā ir nopirktajai precei.

Startera rotora vārpstas gals nedrīkst būt karsēts (zils), vārpstas iemavām jābūt veselām. Stūres stieņa zobrats nedrīkst būt bojāts vai ierūsējis. Ja stūres stienim ir nebojāts gumijas pārklājums, kā arī rūpnīcas uzliktās metāla spailes, tad nav vajadzīgs pārbaudīt zobrata stāvokli.

Ja rodas jautājumi, sazinieties ar mums - Pateicamies