MA PROFESSIONAL Dzinēja skalošana 20-B40

Vidējs
5,93 €
15.05.2024
30
Uzmanību! Šis ir mašīntulkojums, un daži vārdi var netikt tulkoti precīzi
Profesionāls preparāts iekšdedzes dzinēju eļļas sistēmas skalošanai, pamatojoties uz augstas veiktspējas šķīdinātājiem, mazgāšanas līdzekļiem un smērvielām. Pateicoties īpašas formulas izmantošanai, preparāts efektīvi izšķīdina cietās oglekļa nogulsnes, nogulsnes un citus grūti noņemamus netīrumus dzinēja eļļošanas sistēmā. Sagatavo eļļas sistēmu jaunai eļļai. Saspiešanas problēmu gadījumā, ko izraisa saspiesti un bloķēti virzuļa gredzeni, preparātu (pēc aizdedzes sveču noņemšanas) var uzklāt tieši sadegšanas kamerā un atstāt vairākas stundas, lai tas iekļūtu un izšķīdinātu oglekļa nogulsnes. Satverto gredzenu atbrīvošanas rezultātā dzinējs palielinās kompresiju cilindros un ievērojami uzlabos tā dinamiku un jaudu. Produkts atjauno pilnu eļļas kanālu jaudu. Ievērojami samazina eļļas patēriņu un dūmus no izplūdes sistēmas, samazina kaitīgo izplūdes gāzu emisiju. Aģentu izmanto visu veidu iekšdedzes dzinējiem. Ar 500 ml iepakojumu pietiek, lai izskalotu dzinēju ar 6 litru eļļas sistēmu. Mazākas sistēmas gadījumā varat bez bailēm izliet visu kannas saturu. Produkts jālieto profilaktiski pie katras eļļas maiņas dzinējā un remonta gadījumā pārmērīga eļļas patēriņa vai kompresijas problēmu gadījumā. Darbība ir pilnīgi droša dzinējam. Mazākas sistēmas gadījumā varat bez bailēm izliet visu kannas saturu. Produkts jālieto profilaktiski pie katras eļļas maiņas dzinējā un remonta gadījumā pārmērīga eļļas patēriņa vai kompresijas problēmu gadījumā. Darbība ir pilnīgi droša dzinējam. Mazākas sistēmas gadījumā varat bez bailēm izliet visu kannas saturu. Produkts jālieto profilaktiski pie katras eļļas maiņas dzinējā un remonta gadījumā pārmērīga eļļas patēriņa vai kompresijas problēmu gadījumā. Darbība ir pilnīgi droša dzinējam.

Kad jāizmanto dzinēja skalošana?

Profilaktiski pie katras eļļas maiņas
Ja auto galvenokārt tiek braukts pilsētas ciklā
Pēc lietotas automašīnas iegādes ar nezināmu servisa vēsturi
Ja starp eļļas maiņām ir lieli intervāli
Korektīvi, ja parādās šādi simptomi

Kad dzinējs sadedzina vairāk eļļas, nekā paredzēts
No izplūdes sistēmas izplūst tumši vai zili dūmi
Kompresija atsevišķos cilindros ir vāja vai ievērojami atšķiras
Es dzirdu vārstu klauves
Ir jūtams dzinēja jaudas kritums
Eļļas spiediens tukšgaitā pazemināsies vai paaugstināsies
Iespējamā ietekme/ieguvumi no dzinēja skalošanas

Noņem nogulsnes un oglekļa nogulsnes no visām dzinēja iekšējām virsmām
Tas palielinās un/vai izlīdzinās kompresiju cilindros
Palielina eļļas sistēmas efektivitāti
Notīra un apklusina hidraulisko vārstu krānus
Virzuļa gredzenu atbrīvošanas rezultātā tas uzlabos dzinēja efektivitāti
Samazina kaitīgo izplūdes gāzu emisiju


Lietošana
1 Iedarbiniet un uzsildiet dzinēju
2 Lai izslēgtu dzinēju
3 Noskrūvējiet eļļas iepildes vāciņu un ielejiet preparātu dzinējā - 1 kanna 500 ml uz 5-6 litriem motoreļļas
4 Aizveriet eļļas iepildīšanas vāciņu
5 Restartējiet dzinēju un ļaujiet tam darboties tukšgaitā apmēram 15 līdz 20 minūtes
6 Izslēdziet dzinēju, izskrūvējiet eļļas filtru, izlejiet izlietoto eļļu ar skalošanas līdzekli
7 Uzstādiet jaunu eļļas filtru un pievienojiet motoreļļu vajadzīgajam līmenim
8 Darbiniet dzinēju apmēram 1 minūti, izslēdziet dzinēju un pēc tam pārbaudiet eļļas līmeni un uzpildiet līdz vajadzīgajam līmenim.
Konteinera tips Kārba
Tilpums [ml] 500
Sērija MA PROFESSIONAL - Engine Flush "Power Tec"

Kas ir ķīla?

Daļa mūsu veikalā pārdodamo produktu tiek pārdoti tikai tādā gadījumā, ja, nopērkot jauno, atdodat mums veco rezerves daļu. Tas nepieciešams tām precēm, kas paredzētas otrreizējai pārstrādei. Tāpēc daļai preču ir klāt pazīme “ķīlas prece”.

Ķīlas atmaksa notiek, pamatojoties uz piegādātāja atbildi, pirms tam atmaksa veikta netiek. Aero Motors OÜ nav pilnvarots pats novērtēt ķīlas. Atbilde par ķīlas atlīdzību var kavēties līdz 4 nedēļām.

Vecā rezerves daļa jāatdod notīrīta un oriģinālajā iepakojuma. Atdotajai rezerves daļai jābūt piemērotai otrreizējai pārstrādei un pilnā komplektācijā, tā nedrīkst būt oksidējusies, metināta, nodilusi vai mehāniski bojāta, t.i. visām malām un stiprinājumiem jābūt veseliem. Atdotās preces tehniskajiem rādītājiem jābūt tādiem pašiem, kā ir nopirktajai precei.

Startera rotora vārpstas gals nedrīkst būt karsēts (zils), vārpstas iemavām jābūt veselām. Stūres stieņa zobrats nedrīkst būt bojāts vai ierūsējis. Ja stūres stienim ir nebojāts gumijas pārklājums, kā arī rūpnīcas uzliktās metāla spailes, tad nav vajadzīgs pārbaudīt zobrata stāvokli.

Ja rodas jautājumi, sazinieties ar mums - Pateicamies