Iepakojuma garums [cm] | 30 |
---|---|
Iepakojuma platums [cm] | 23.2 |
Iepakojuma augstums [cm] | 36.4 |
Ražotāja rekomendētā eļļa | API SJ |
Ražotāja rekomendētā eļļa | API SL |
Ražotāja rekomendētā eļļa | API SN |
Specifikācija pēc API | SJ |
Specifikācija pēc API | SL |
Specifikācija pēc API | SN |
Specifikācija pēc API | SM |
Tilpums [Litri] | 20 |
Specifikācija pēc API | SN+ |
Specifikācija | Energy Cons. (SM) |
Sērija | Mobil Super 3000 Formula D1 5W-30 |
Ražotāja rekomendētā eļļa | API SP |
Ražotāja rekomendētā eļļa | Energy Cons. (SM) |
Ražotāja rekomendētā eļļa | FIAT 9.55535-CR1 |
Ražotāja rekomendētā eļļa | ILSAC GF-6A |
Ražotāja rekomendētā eļļa | WSS-M2C946-A |
Ražotāja rekomendētā eļļa | WSS-M2C946-B1 |
Ražotāja rekomendētā eļļa | WSS-M2C961-A1 |
Specifikācija pēc API | SN/RC |
Specifikācija pēc API | SP |
Specifikācija pēc API | SN Plus/RC |
Specifikācija pēc API | SP/RC |
Muitas tarifa numurs | 27101981 |
Specifikācija pēc ILSAC | GF-6A |
Ražotāja rekomendētā eļļa | API SM |
Ražotāja rekomendētā eļļa | API SN Plus |
Ražotāja rekomendētā eļļa | API SN Res. Cons. |
Ražotāja rekomendētā eļļa | API SP Res. Cons. |
Ražotāja rekomendētā eļļa | Chrysler MS-6395 . |
Ražotāja atļauja | GM dexos1 Gen 3 |
Viskozitātes klase pēc SAE | 5W-30 |
Konteinera tips | “Bag-in-Box” iepakojums |
Daļa mūsu veikalā pārdodamo produktu tiek pārdoti tikai tādā gadījumā, ja, nopērkot jauno, atdodat mums veco rezerves daļu. Tas nepieciešams tām precēm, kas paredzētas otrreizējai pārstrādei. Tāpēc daļai preču ir klāt pazīme “ķīlas prece”.
Ķīlas atmaksa notiek, pamatojoties uz piegādātāja atbildi, pirms tam atmaksa veikta netiek. Aero Motors OÜ nav pilnvarots pats novērtēt ķīlas. Atbilde par ķīlas atlīdzību var kavēties līdz 4 nedēļām.
Vecā rezerves daļa jāatdod notīrīta un oriģinālajā iepakojuma. Atdotajai rezerves daļai jābūt piemērotai otrreizējai pārstrādei un pilnā komplektācijā, tā nedrīkst būt oksidējusies, metināta, nodilusi vai mehāniski bojāta, t.i. visām malām un stiprinājumiem jābūt veseliem. Atdotās preces tehniskajiem rādītājiem jābūt tādiem pašiem, kā ir nopirktajai precei.
Startera rotora vārpstas gals nedrīkst būt karsēts (zils), vārpstas iemavām jābūt veselām. Stūres stieņa zobrats nedrīkst būt bojāts vai ierūsējis. Ja stūres stienim ir nebojāts gumijas pārklājums, kā arī rūpnīcas uzliktās metāla spailes, tad nav vajadzīgs pārbaudīt zobrata stāvokli.
Ja rodas jautājumi, sazinieties ar mums - Pateicamies